zanzibar tiki raadselbomen

Discussie in 'Help archief' gestart door dorothe46, 22 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorothe46

dorothe46 Forumleerling

Nu 2 x 5 bomen gekocht. Nergens te vinden. Niet onder Zanzibar niet onder tiki raadselbomen en niet onder raadselbomen. Is dit bekend?

2. familiedewijs

familiedewijs Junior expert

staan bij je bomen

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Als je je bomen sorteert op duur (tijd), vind je ze wel, denk ik.
    Of doe als zoekterm mys?
    Kijk je wel bij je bomen op bahamarama, niet op de farm?

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ze staan bij mij helemaal vooraan

5. hanna1944

hanna1944 Junior expert

ik heb kennelijk geen geluk bij de inzet van raadselbomen. Jammer maar nooit een boom die ik nodig heb. Nu heb ik ooit gehoord dat er een link is waar je kan in zien wat je kunt verwachten als je een raadselboom plaatsto_O maar ik kan dit niet vinden. Er is iemand die mij op weg kan helpen.

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als hij in je inventaris staat kan je bij de i zien welke bomen eruit kunnen komen.

7. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

8. fairie

fairie Commandant van het forum

Je zou ook kunnen proberen om met een ruilevent aan de bomen te komen die je nog mist. Er zijn genoeg spelers die andere helpen. Je kan daar dan neer zetten wat je nog mist en krijgt daar dan vanzelf berichten op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.