Zaaimenu

Discussie in 'Help archief' gestart door cadams1944, 25 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cadams1944

cadams1944 Forumleerling

Ik heb recentelijk versie23.0.0.185 van adobe flashplayer gedownload.
    Het zaaimenu werkt nu soms niet meer.
    Opnieuw opstarten help soms wel en soms niet, ook F5 werkt niet.
    Hebben meer spelers dit probleem?
    Is hier een oplossing voor?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik heb hier nog geen melding van voorbij zien komen maar wie weet komen er nog meer reacties nu. Wat gebeurd er dan dat het niet werkt? Kan je het helemaal niet aanklikken of wordt het verkeerd weergegeven?

Wat bij veel problemen wil helpen is eenvoudig flash cache legen, dat kan via deze site: http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html Klik op 'alle sites verwijderen' en start daarna je browser opnieuw op. Dit is de oplossing voor veel problemen dus ik hoop dat dit voor dit probleem ook gaat werken.

3. cadams1944

cadams1944 Forumleerling

Als ik zaaigoed aanklik gebeurd er niets, heb ''alle sites verwijderen'' geprobeerd, maar dit werkt ook niet

4. Klaartjuh

Dat is vervelend, ik ben zo vrij geweest even te spieken op jouw account maar kon het zelf gewoon aanklikken. Ik heb nu aan deze kant wel je spel cache geleegd dus wellicht helpt dat al als je weer inlogt anders graag ook tips opvolgen die in deze FAQ staan beschreven: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-technische-vragen-en-oplossingen.4741/

Het is na dit soort acties wel echt nodig om je browser weg te klikken en opnieuw op te starten en dus daarna ook weer in te loggen in het spel, alleen spel verversen helpt doorgaans niet.

5. cadams1944

cadams1944 Forumleerling

Ik heb de adobe flashplayer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, het zaaimenu werkt nu weer

farmermikkie vindt dit leuk.
  6. Klaartjuh

Goed om te horen dat het weer werkt :)

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.