Zaaimachine van 279.48 uren ts verdwenen !!! URGENT !!!

Discussie in 'Help archief' gestart door engeltjes, 1 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltjes

engeltjes Gelegenheidsauteur

• Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil toevoegen.
    Ik heb Zaaimachine, Knechten en Maaidorser het uren van 279.48 over.
    Maar nu zijn Zaaimachine 279.48 uren verdwenen en waar is hij gebleven?.
    HELP . . . HELP . . . HELP !!!

User: engeltjes
    ID: 10531117

Ik ken niks meer zaaien, mesten en water geven !!!

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als na flash cache legen en opnieuw inloggen het nog niet klopt een ticket naar support sturen, via die weg kan ik dit voor je nakijken.

3. engeltjes

Ik heb flash cache geleegd en op F5 geklikt, maar nog steeds niet terug van Zaaimachine de overige te goeden uren!.
    En naar welke support moest ik een tickets sturen?.

User: engeltjes
    ID: 10531117
    :(

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Onder je speelscherm van Farmerama (iets naar beneden scrollen) zie je support staan. Dit kan je dan aanklikken. Daar kan je dan je probleem uitleggen en moet je ook je spelersnaam en ID-nummer bij zetten. Ik weet niet of je misschien met welke support bedoelt of je moet selecteren of het bv. een spelprobleem is of wat anders.

5. engeltjes

Ik heb het gevonden dank je wel voor je hulp.

:)

6. fairie

fairie Commandant van het forum

Graag gedaan. Ik ben blij dat het gelukt is. Nu maar hopen dat het snel is opgelost.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.