Zaaien van velden.

Discussie in 'Help archief' gestart door frumol, 28 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frumol

frumol Junior expert

Vroeger kon ik mijn akkers zaaien door een knop ingedrukt te houden en toen plante ik veel sneller. Volgens mij was het shift, kan dit nu niet meer? Groeten Tamara

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Snel zaaien doe je door de zaaicirkel te gebruiken die verschijnt als je op de akker klik. Het gewas waarmee je bezig bent verschijnt dan iedere keer in het midden van de cirkel als je op de volgende akker bent. Hetzelfde met water en mest.
    De ctrl knop kan je wel gebruiken om meerdere stallen of bomen achter elkaar neer te zetten.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zaaien en water geven kan nog sneller. Wanneer je niet klikt, maar op het zaaien of water geven gaat staan, komt er in de midden een bliksemflits. Als je daar op klikt, hoef je niet meer te dubbelklikken maar kun je met een enkele klik alle akkers zaaien en daarna op de zelfde manier alle akkers water geven.

4. frumol

frumol Junior expert

Bedankt want vroeger was er een knop op je toetsenbord waardoor ik sneller kon plaatsen. Maar dankjewel :D.

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Om die toets te kunnen gebruiken moet de alternatieve bouwmodus in je opties op uit staan.
    Alleen werken dan andere zaken weer niet dus de nieuwe methode met de bliksemschicht in de zaaicirkel is te verkiezen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.