Zaaien gaat mis

Discussie in 'Help archief' gestart door -Farmer47-, 6 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Farmer47-

-Farmer47- Regelmatige auteur

Wellicht valt het onder de categorie spelproblemen maar toch wil ik melding maken van het volgende.
    Ik zaai op de voorkant korenbloem in. Daar staat de helft van de kwartveldjes (ongeveer ik heb ze niet geteld) als gezaaid.
    Ik denk ik ga naar de woelige weide om daar wat anders in te zaaien. Dan zie ik daarna wel hoe de stand van zaken is op de voorkant.

Tot mijn verbazing was de korenbloem nergens te vinden op de voorkant en waren de veldjes weer leeg. Alleen was ik wel 100 gewas kwijt (dat dacht ik althans)

Kom ik na het inzaaien op de voorkant op de open plek. Wat ligt er daar op mijn land? Korenbloem. Terwijl ik zeker weet dat ik het daar niet heb gezaaid.

Op zich niet erg want een veldje extra korenbloem komt ook wel weer goed maar kloppen doet het niet.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dan raad ik je aan om flash cache en browsercache te legen, als dat te vol is krijg je namelijk dit soort problemen.

3. -Farmer47-

-Farmer47- Regelmatige auteur

Gedaan. Nu hopen we maar dat het ook helpt...

Mag van mij een slotje op..

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik hoop ook dat het heeft geholpen, zo niet schroom dan niet om ons weer om hulp te vragen. Voor nu, op verzoek, een slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.