Zaaien: 1 of 2 keer klikken?

Discussie in 'Help archief' gestart door duc, 3 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duc

duc Forumleerling

Als ik iets wil zaaien, start ik altijd in het zaaimenu, het appeltje in de balk links onder.
    Soms, en ik weet niet waarom, worden dan alle velden groen die niet bezaaid kunnen worden, er staat een stal op bvb, en met 1 muisklik kan je dan een veldje, dat niet groen is, bezaaien. Soms gebeurt dit niet en moet je voor elk veld 2 keer klikken, eens om het veld te tonen en eens om te zaaien.
    Ik heb wel al gevonden dat als je de hele site refresht, dat dan het 1 keer klikken mogelijk is. Maar na een tijd verdwijnt die mogelijkheid dus, zonder dat ik weet waarom en zonder dat ik die terug in orde krijg.
    Iemand raad?
    Alvast bedankt.

dutchboy en ymked55 vinden dit leuk.
  2. fc.matt

fc.matt Doorzetter

Gebruik je de nieuwste flash player wel?
    Zoja, heb je alles al een keer opgeschoond?
    Als je dat ook hebt gedaan kan het zijn dat het aan je browser ligt.
    Dus probeer anders eens een andere browser.

Groetjes:
    fc.matt

dutchboy en ymked55 vinden dit leuk.
  3. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik herken dit problem ook niet.
    normal gesproken zou het gewoon 1 keer klikken moeten zijn

dutchboy, fc.matt en ymked55 vinden dit leuk.
  4. fc.matt

fc.matt Doorzetter

Klopt helemaal

dutchboy vindt dit leuk.
  5. duc

duc Forumleerling

Opschonen lijkt beterschap te geven. Flash player ok. Komt toch nog voor. Andere browser (nu Firefox) nog niet geprobeerd.
    Alvast bedankt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.