Zaai uren van de knecht weg

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Borkie, 9 Maart 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Een week geleden heb ik een ticket naar Support gestuurd over de zaaiuren die ik volgens mij mis... :eek:
    Normaal gesproken krijg ik altijd vrij vlot antwoord, maar tot op heden nog niets ontvangen.
    Ik heb gisteren op de bevestigingsmail van Support geantwoord, maar ook hierop nog geen reactie ontvangen.

    Moet ik nog even geduld hebben of is het mogelijk dat mijn bericht niet goed ontvangen is?
    Heb namelijk wel een bevestigingsmail ontvangen... :music:
     
  2. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    ik zou nogmaals een berichtje naar support doen. Dat is de enige weg.
     
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Zal ik doen, maar ik snap ook wel dat ze liever geen twee tickets over hetzelfde onderwerp willen en het staat niet in de brand...;)
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    zit het niet bij de spam?
     
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb afgelopen zondag een ticket gestuurd en wel de bevestiging gehad maar nog geen antwoord. Ik denk daarom dat ze het erg druk hebben. Normaal krijg je inderdaad sneller antwoord.
     
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    @Klaartjuh :D
    Deze mag wel op slot hoor. Je hebt tenslotte al gereageerd via mijn ticket;)
    Wordt nog uitgezocht:)
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.