XL,XXL,Stallen makkelijker plaatsen zowel met hand als knecht

Discussie in 'Overig archief' gestart door slang69, 21 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slang69

slang69 Forumleerling

Ik zou heel graag zien dat het plaatsen van bomen en stallen upgrades wat makkelijker zou gaan. Er zijn inmiddels zo ontzettend veel upgrades dat het een beste klus is om bijvoorbeeld al je roze, neon of XXL upgrades in te zetten. Telkens eerst tellen, dan de juiste hoeveelheid basis items neerzetten, dan weer alles langs om de upgrades te doen.

Het zou een hele hoop zoeken schelen als de knecht na het kijken op de akker, ook kijkt of je de benodigde basishokken in je inventaris hebt, en zo ja, automatisch eerst de hokken en dan de upgrades plaatst. Idem voor boom upgrades.

Of, b.v. bij het handmatig plaatsen van een XXL boom: kijk of het vakje waar hij geplaatst wordt een basisboom bevat: zoja, die boom upgraden, zo nee, kijk of het vakje leeg is, zo ja, plaats een basisboom als die in de inventaris zit en plaats de upgrade.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dit is vaker voorgesteld, en ik hoop dat het ooit komt.
    Het is vreselijk om met de knechten stallen neer te zetten. Je telt netjes het aantal kippenhokken uit, en zet daar op volgorde van de schuur netjes de upgrades over. Op volgorde van alfabet. Dus eerst de Gele, dan de Oranje, dan de Rode en tot slot omdat ze op level staan de Neon stal. Dan heb je als je de boel controleert dus een gele, oranje en rode in de schuur, en vermoedelijk meerdere omdat ze precies andersom geplaatst moeten worden. De knechten plaatsen een upgrade over de voorgaande. Als ik me niet vergis zelfs als ze gevoerd zijn.

Het zou heel prettig zijn als je de upgrades zou kunnen plaatsen en het spel de benodigde basis er dan zelf onder plaatst. Een upgrade dus nog steeds niet kunnen plaatsen als je geen basis meer in de schuur hebt.

farro en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik vind gewoon als je op XXL drukt en plaatst dat er gelijk een basishok meekomt en je dus niet 2 handelingen hoeft te verrichten.

farro en Farmer121965 vinden dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

ik zou dit ook erg fijn vinden. Is nu echt zo`n geklooi om velden opnieuw weer in te richten.

farro vindt dit leuk.
  5. mvv100

mvv100 Forumleerling

Ik vind dit ook een goed idee. Naarmate je langer speelt, krijg je steeds meer XXL bomen en gekleurde stallen en werkplaatsen. Het ombouwen van je boerderij bij een event begint me dan ook steeds meer tegen te staan omdat het steeds meer tijd kost om weer alles naar de oude situatie terug te brengen.
    Ik heb dan ook al eens voorgesteld om een soort van geheugenknop te maken, zodat je met 1 druk op en knop al je bomen en stallen kunt terugplaatsen

6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Heel goed plan, ik ben absoluut voor.:)

7. BaukeS

BaukeS Halfgod

helemaal mee eens

8. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik ben ook voor

9. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

goed idee, hoop dat het wordt ingevoerd.

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. Jannies

Jannies Forumleerling

ja heel graag, zowel bij handmatig plaatsen, als met de knechten zou het een hele vooruitgang zijn.
    Is inderdaad al eerder voorgesteld, dus we blijven hopen dat het er met een volgende update komt.

En met knechten zou er in ieder geval niet zomaar een upgrade mogen geplaatst worden over een reeds gevoerd hok met lagere upgrade, heb dat wel is voor gehad op het einde van een event, wilde toen nog snel gebruik maken van de laatste minuten van mijn knechten voor het terug ombouwen van de farm en niet zo goed opgelet :sleepy:.

Veiligste is momenteel dan ook om steeds eerst je 'hoogste' upgrades te plaatsen en zo richting gele hokken te werken. En nooit met knechten hokken bij plaatsen van een diersoort die al op dat veld staat, tenzij je net je hokken kan leeg maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.