xiaomi redmi pad se, tablet, 256 gb en 4 g werkgeheugen

Discussie in 'Help archief' gestart door john-j, 24 September 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. john-j

john-j Forum-hertog

Hoi ik heb sinds een paar weken een xiaomi redmi pad se, tablet, 256 gb en 4 g werkgeheugen.
    Ik heb veel problemen om dit spel er op te spelen.
    Als ik mijn wolkenrij binnen wil halen dan krijg ik de melding er asjemenou er is iets mis gegaan met het bekijken van webpagina.
    zijn er meer mensen met dit probleem en wat zou ik er aan kunnen doen om dit op te lossen.
    Tablet is nog geen 4 weken oud.
    mvg john-j

2. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

Volgens mij zijn tablet en telefoon niet ondersteunt bij farmarama.
    Dus officieel allen via PC te spelen.

3. moppeltje

moppeltje Forummeester

webbrowser puffin instaleren

4. john-j

john-j Forum-hertog

nog een kleine aanvulling.
    Als ik knechten gebruik dan werkt het wel met de wolkenrijen.
    als ik het met de hand doe dan heb ik die problemen.
    moppeltje : heb je het over de gratis of de betaalde versie??
    mvg john-j

5. moppeltje

moppeltje Forummeester

ik heb de gratis

6. john-j

john-j Forum-hertog

oke en die werkt zonder problemen

7. john-j

john-j Forum-hertog

Heeft iemand nog een idee.i
    Ik heb verschillende browsers geprobeerd maar elke keer gebeurt het zelfde.is er ook een gratis versie van puffin???
    Mvg john-j

8. Nella58

Nella58 Forum-expert

Ik gebruik altijd Vivaldi op mijn telefoon

9. john-j

john-j Forum-hertog

sorry voor mijn late reactie kon afgelopen week niet reageren.
    ik heb naar puffin gezocht maar daar is waarschijnlijk gratis versie meer van als het wel zo is dan hoor ik het heel graag,

vivaldi heb ik ook mijn tablet staan.
    als ik de wolkenrijen binnen haal dan krijg ik de zelfde problemen als eerder omschreven.
    Heeft iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen????????????????
    mvg john-j

10. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Opera als browser al geprobeerd? Op mijn mobiel speel ik gewoon in edge, en op de tablet gebruik ik of Opera of puffin.

11. john-j

john-j Forum-hertog

opera nog niet geprobeerd. puffin had ik wel geïnstalleerd maar die heeft volgens mij geen gratis versie meer. kon ik dus niet gebruiken (als dat anders is dan hoor ik dat graag)

mvg john-j

12. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik denk dat je wel moet beseffen dat het spel niet ontworpen is voor op een mobiel apparaat, maar voor op een vaste computer of laptop.
    Daarom verwacht ik dat het op een mobiel apparaat nooit perfect zal werken.

Ik gebruik Vivaldo op mijn Android mobiel, maar alleen voor even een keer tussendoor farmen als ik niet thuis ben.
    Thuis speel ik het op de laptop en een enkele keer op mijn mobiel, als ik geen tijd heb om in te loggen op de laptop.

Met Vivaldi werkt het voor mij even snel tussendoor een veld oogsten en inzaaien wel, maar niet om het gehele spel uitgebreid te spelen:music:

13. john-j

john-j Forum-hertog

Bedankt voor je antwoord.
    Weet je wat ik heel vreemd vind.Als ik de wolkenrijen binnen haal dan is er eerst niks aan de hand maar van het 1 op het andere moment word ik er uitgegooid met de mededeling zou als ik in eerdere post heb vermeld.
    Als ik de wolkenrijen binnen haal met een knecht dan werkt het ook goed .ik zou denken dat hij dan ook problemen zou moeten hebben
    En vorige week was ik een youtube filmpje 30 minuten aan het bekijken en dat ging ook zonder problemen.
    mvg john-j

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.