ww

Discussie in 'Help archief' gestart door -ylona-, 28 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -ylona-

-ylona- Forumleerling

een vraagje wat is een primair ww
    id 9422748

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Waar heb je dit gelezen? De context maakt wat meer duidelijk wellicht :)

3. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Ik kreeg ook de vraag om Primair Wachtwoord in te vullen. Ik probeer het even uit te leggen.
    Heb 3 accounts en toen ik inlogde met account 1 (via Standalone) werd mijn spelersnaam gevraagd en primair ww.
    Toetste spelersnaam in en uiteraard bestaande ww voor dit account (1) en na gedane taken op de boerderij, logde ik uit en opnieuw in met account 2. Weer spelersnaam ingevuld (2) en het bestaande ww voor dit account (2) klopte toen niet. Moest het primaire ww zijn, m.a.w. ww van account 1. Zo ook bij account 3.
    Ik moet nu inloggen bij alle 3 accounts met één ww en dat is het ww wat je als eerste (primair) hebt ingegeven.
    Spelersnaam van de verschillende accounts ingeven kan nu door gewoon de naam van het account aan te klikken want ze komen alle drie tevoorschijn, netjes onder mekaar en het primaire ww in te geven. In mijn geval ww van account 1
    Dit is alleen wanneer je speelt via Standalone.

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ah kijk dat verklaart het :)
    Primair = eerste, in dit geval het eerste wachtwoord wat je hebt ingevoerd, of eigen het hoofd-wachtwoord wat voor alle accounts zal gelden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.