Wortelappel chutney

Discussie in 'Overig archief' gestart door tafeltennisster79, 11 November 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste boeren

    Wat kijk ik ernaar uit mijn volgende level in de jammaker te halen! Dan kan ik eindelijk zelf deze chutney maken! Moet nog 1000 punten inleveren. Weet iemand toevallig welke jam het meeste oplevert bij het inleveren in de meter? Alvast bedankt! Hoe sneller ik het volgende level haal hoe beter!
     
  2. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Als je eindelijk dat level gehaald hebt, moet je er wel nog even aan denken dat je dat recept moet kopen... Het mooiste is als je dat kunt doen tijdens de aanbieding (zoals die nu ook loopt), want dan is er 50% korting.
    Ik weet het niet zeker, maar als ik me niet vergis kost dat recept 200TG (en tijdens de kortingsactie's 100TG)

    In principe is het zo dat hoe hoger het level van het in te leveren product, hoe meer ambachtspunten het geeft. Dus bv paasjam en eucalyptusgelei zijn het soort jam wat je het beste kunt inleveren (maar die zijn ook nogal prijzig op de markt).

    Voor de rest vooral zo veel mogelijk produceren. En als je sterretjes over hebt... Er zijn runen in de boom die de opbrengst van de ambachtspunten verhogen.
     
  3. Hartelijk dank voor dit uitgebreide antwoord... de moed zakt een beetje in de c schoenen dacht eindelijk bijna zelf wortel/appel chutney te maken.... niet dus.
     
  4. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Hihi... Precies dat dus....
    Ik had ook zoiets van... eindelijk!! En kwam er toen achter dat ik eerst TG moest gaan sparen :(
     
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb het recept, maar maak het nooit...:music:
    Ik krijg inmiddels zoveel kistjes uit wolkenrijen, waaruit ik vaak ook WAC ontvang.
    Inmiddels voldoende voorraad om altijd een WAC te gebruiken wanneer ik wil.

    Dus ook interessant om te kijken welke wolkenrijen je uiteindelijk kunt verzamelen waaruit je kistjes krijgt waar dan weer een WAC in kan zitten:p
    Ik zal je een WAC sturen om te gebruiken;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.