woordenboek

Discussie in 'Help archief' gestart door HannyBalleke, 5 Juli 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Sinds kort krijg ik een heel woordenboek te zien wanneer ik via het zoekvak een stal of een boom opzoek om die te plaatsen. Een voorbeeld: ik tik KIP en er komt een bovenop het zoekvak een lijst met kipje, kippenbout, kipfilet…Ligt het aan de instellingen van mijn pc , automatisch aanvullen ofzo? Of is dit zo bij iedereen? Iemand een idee hoe ik dat woordenlijstje weer kan doen verdwijnen?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb je misschien in je browser automatisch invullen aanstaan? Dan komt de browser namelijk met suggesties zodra je letters intikt.
     
    jolanda13 en riekje111 vinden dit leuk.
  3. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Dank je wel voor je antwoord. Ik ga zoeken hoe ik dat automatisch invullen weer weg krijg. Ik krijg ook suggesties terwijl ik hier aan het typen ben. Weet alleen niet waar ik moet beginnen met zoeken.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Meestal heb je in je adresbalk op internet helemaal rechts drie verticale puntjes. Daar kun je meestal je instellingen van de browser aanpassen. Succes!
     
  5. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Dank je wel voor je hulp. Ben al gaan kijken bij instellingen en 'automatisch invullen' maar daar kan ik alleen wijzigingen aanbrengen in wachtwoorden, adressen en betaalmethodes. Het geeft verder niet hoor, het stoort een beetje maar dat is dan ook het enige bezwaar dat ik heb tegen dat woordenlijstje.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.