Woonhuis bestellingen op 2 plaatsen tegelijk

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 7 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo allemaal ik heb sinds vandaag weer woonhuisbestellingen vanuit het woonhuis
    maar ook vanuit de coöperatie het zijn identieke bestellingen.
    Heb ik iets gemist? is er een mededeling over?
    Het is wel verwarrend voor de mensen die ik begeleid.
    Zelf heb ik hierover geen mededeling gelezen.
    Ik vind het wel leuk dat de woonhuis bestellingen ook weer vanaf het woonhuis
    geleverd kunnen worden

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dit is ongeveer net zolang zo als dat HJ meldde dat hij mentor geworden was. Vanaf ongeveer september dus.
    Er is inderdaad nooit eerder een opmerking op het forum over gemaakt.
    Officiëel is er dus niets veranderd.
    Of zoals Ron dat die maand zei, het was nodig om een aantal bestanden op te schonen. Hierdoor kan het zijn dat enkele zaken weer op een manier werken zoals daarvoor gebruikelijk, zoals het toewijzen van niet spelende kuikens. Maar er is niets wezenlijks veranderd.
    (behalve dus dat er na jaren ook weer nieuwe mentoren bijkomen, gefeliciteerd)

3. Sintra98

Het was op mijn account gisteren nog niet zichtbaar

4. -Coco1968-

Dat is raar. Voor of nadat je mentor was geworden?

5. Sintra98

Het kwam er in bij het mentor worden daarvoor bij het wisselen van de veredeling was het er nog niet

6. -Coco1968-

Dan hebben de spelers die je helpt er dus geen last van. Is dit een extraatje voor de mentoren.

Ik heb het zojuist op een ander account gecontroleerd, ook daar heb ik de woonhuisbestellingen in het woonhuis staan.

Laatste bewerkt: 7 December 2015
  7. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

ik ben geen mentor maar heb ze ook in het woonhuis weet alleen niet sinds wanneer

8. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Bij mij ook weer... was vroeger toch ook via het woonhuis? Maar is ook een poos niet via het woonhuis bereikbaar geweest. Weet niet hoelang, want ik doe al een hele poos niets met de bestellingen.

9. Sintra98

Mogelijk heb ik het over het hoofd gezien en was het er wel eerder een ander account heb ik niet
    maar ik kan het aan Cornelly vragen of het bij haar ook zo is

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Precieze datum weet ik zo niet maar de woonhuisbestellingen zijn al voor de zomervakantie terug toegevoegd aan het woonhuis maar ook gebleven in de coöp.
    Dit om de bereikbaarheid voor eenieder zo makkelijk mogelijk te maken (en omdat er veel was geklaagd).

Ik denk dat de aankondiging ergens verstopt zit in een andere, maar het kan ook zijn dat het zonder OA is gebeurd, aangezien het geen nadeel voor spelers oplevert.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.