Wolkje vergroten gewone mest, met susi's supermest/ turbomest

Discussie in 'Overig archief' gestart door LandOfFladdertjes, 5 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LandOfFladdertjes

    LandOfFladdertjes Forumleerling

    Is het misschien een idee om het wolkje bij de gewone mesthoop uit te breiden met de susi's supermest en susi's turbomest.

    Net zoals je hebt met de watertank met supervoer en supermest dat je in een oogopslag ziet hoeveel je op voorraad hebt.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Liever niet, als ik op de mesthoop klik, krijg ik een schermpje met de hoeveelheid mest. Als ik op de watertank klik kom ik gelijk in het koopscherm, en kan ik nog niet zien hoeveel ik heb.
     
  3. LandOfFladdertjes

    LandOfFladdertjes Forumleerling

    Je hoeft ook niet te klikken je houdt alleen je muis erboven net als bij de watertank het geval is.
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Daarvoor moet ik op de ipad eerst de muis activeren, touch screen werkt dan niet meer, en bij de mest nu dus wel.
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik vind ze bij de knechten en in het zaai menu staan de aantallen ook.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  6. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik vindt het wel handig, maar aangezien je het al op andere manieren vrij snel kan zien voegt het wat mij betreft te weinig toe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.