Wolkerrij

Discussie in 'Help archief' gestart door kerkdijk, 10 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Bij mij op de farm moet ik nog steeds F5 inschakelen als ik 2/3 keer bij mijn wolkerij heb gekeken.

Is dit nog steeds een bug?

Groetjes, Sonja

We zijn anderhalve dag later,
    Ik mag niet dubbel posten maar zou graag antwoord willen hebben?

Laatste bewerkt: 11 Januari 2016
    Angelique.. vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Bij mij is geen bug bekend.
    Als je maar tot tweederde van de wolkenrij kan komen denk ik dat een grote schoonmaak nodig is.

3. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

op mijn farm is dat ook zo bij het oproepen van de bonenstaak is er niets van de groen aangevinkte rijen klaar na f5 opeens wel 50 of meer, er blijft ergens wat hangen ?

4. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Ik bedoel het anders Ron.

Soms ben je ongeduldig aan het wachten tot de wolken klaar zijn.
    Ga ik er heen om te kijken hoelang het nog duurt...als ik dat bijvoorbeeld 2 /3 keer doe voor de wolken allemaal/ of die klaar moeten zijn....dan wil hij de 3/4de keer niet meer naar de wolkenrij toe....dan blijft hij gewoon op een van de akkers.
    Als ik dan mijn farm opnieuw opstart/F5 doe....dan kan ik wel weer naar de wolkenrij om te oogsten.

Er wordt hier geregeld opgeschoond.

5. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

Het gaat niet om het 2/3e oogsten van de wolkenrij, maar als je 2 of 3 x achter mekaar naar je wolkenrij gaat om te kijken of er al iets klaar is, kom je de keer daarna niet op je wolkenrij terecht, maar wordt je terug naar je akker geleid. Sonja is niet de enige die dat probleem heeft, ik ook, en met ons meerdere mensen. Soms, als je klikt om de wolkenrij te openen wordt je niet toegelaten, maar in plaats daarvan terug geleidt naar je akker. Het enige wat helpt is dan F5. Het heeft niks te maken met je cache

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier heb ik dat probleem ook af en toe.

7. polkey

polkey Oudgediende

Maakt niet uit waar je daar ergens klikt, soms wel 5 x terug naar een akker voordat je op de wolkenrijen kunt komen.
    Dat gebied is zeer klein ingesteld, waar je precies zou moeten klikken is voor alsnog een raadsel en zeer veel geduld nodig.

8. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Klopt, gebeurt me een enkele keer dat ik op de bonenstaak klik om naar de wolkenrijen te gaan, maar dan kom ik in de siertuin terecht. Heb er niet echt last van...

9. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

ik heb het als mijn account lang is ingelogd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.