wolkenrijen

Discussie in 'Help archief' gestart door -boermilan-, 23 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annwei

annwei Veteraan

Misschien dat je de ontbrekende items nog kan kopen op den duur. Goed de winkel van de farmmunten in de gaten houden.

Het is is nu een aantal jaar zo, dat je aan het eind van het jaar een wolkenrij cadeau krijgt waarop de items van het cadeau van Bommel horen. Dus als je niet altijd de gelegenheid hebt om in te loggen, probeer dat wel 21 dagen in de maand te doen, dan heb n.l. het cadeau van die maand te pakken. Maakt niet uit of er een onderbreking in die 21 dagen zit, als het er maar 21 zijn. Dus bijvoorbeeld in december 1 tot en met 5 december ingelogd en het cadeautje opgehaald, maar 6 december niet in de gelegenheid geweest om in te loggen en het op te halen. Haal je dan de rest van de maand wel je cadeautje van Bommel op, heb je toch je sieritem van december voor de wolkenrij.
    Misschien iets om rekening mee te houden als je geen tijd hebt om te spelen. (Dan wel even snel inloggen en het cadeautje ophalen.) Heb je geen grijze wolkenrij aan het eind van het jaar!

Succes!!

Maris2020 vindt dit leuk.
  2. boerbiet-61

boerbiet-61 Junior expert

Allemaal leuk en aardig maar de eerste was al in februari hoe kom je daar dan aan

3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

goed idee, dank je:)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Meestal komen ze naar een tijdje te koop in de farmerama shop voor farmmunten.

5. tollertaygo

tollertaygo Forumleerling

Al een aantal jaar achter elkaar is dit nu al. Het eerst jaar had ik ook een hele zoektocht, sommige stonden inderdaad ergens op een wolkenrij. Sinds die tijd heb ik een lijstje en laat ik ze gewoon gedurende het jaar in mijn inventaris staan. Dat scheelt mij een hoop zoeken ...

BoerinRietje en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  6. RAGOGR

RAGOGR Actieve auteur

Dat is toch erg jammer krijg je wolken rijen heb je er nix zijn speel pas vanaf juni 2020
    Hopelijk gaan ze nog wat mee doen ......
    Gr Oma

7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Het is ook jammer dat BP het niet zo heeft gemaakt dat je de wolkenrijen apart kan claimen zodat je niet met grijze rijen zit als je items hebt gemist. Spelers claimen nu toch omdat ze de rest van het pakket willen hebben.

8. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ach het went. Ik heb er zo ook een paar die voor eeuwig grijs zullen blijven maar inmiddels heb ik zo veel gekleurde rijen dat die paar grijze niet eens meer opvallen xD

9. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

Het is inderdaad even zoeken, maar ik heb al mijn items gevonden. Ze stonden hier en daar op andere wolkenrijen.

Goed idee om lijstje te maken met welke items er maandelijks uitkomen. Ik ben nog wel eens geneigd om bij een ruilevent iets te verkopen, dat doe ik dus nu maar niet meer.

tollertaygo en hendrika73 vinden dit leuk.
  10. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Bommelitems kun je niet eens verkopen bij ruilevents, dus daar hoef je je niet druk over te maken.

BoerinRietje vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.