Wolkenrijen

Discussie in 'Help archief' gestart door tineke150, 14 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Wat ik wilde vragen het is erg jammer is dat de party-tickets figuren er al uit gaan als je ze nog steeds niet allemaal hebt ????
    Hoe kom ik er dan aan moet er nog steeds 2 hebben na 100 x gedraaid te hebben ... en nix bijzonders draaien erg balen pfff
    En dan gaat het weer weg>:(>:(

o_Ok wil ik vragen of er weer wolkenrijen te koop komen zonder iets erop mijn schuur en tuinen puilen uit
    Gaan jullie hier nog wat aan doen ?

Gr Tineke

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

als ze te ruil komen stuur maar een duifje denk wel dat ik je kan helpen

3. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik kan je ook helpen met een sieritem. stuur maar een duifje met een ruilevent

-doppie- vindt dit leuk.
  4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De keuze om het oudste bijzondere item weg te halen als er een nieuwe figuur komt is gemaakt om het aantal hoofdprijzen waaruit het systeem kiest te beperken.
    Met de bloemen en vogelverschrikkers allemaal tegelijk waren dat 10 bijzondere items, een beetje teveel.
    De kans op een bijzonder item als hoofdprijs wordt nu groter, al moet je dan nog steeds ook de hoofdprijs draaien.

Of de bijzondere items te koop komen na verloop van tijd of via een sale is nog niet besloten.
    Daarover kan ik dus ook geen uitsluitsel bieden.

Nieuwe koop-wolkenrijen met lege wolken?
    Het is afwachten of GameDesign daar iets in ziet.
    Maar als die er komen volgt daar zeker een Officiële Aankondiging over.

-doppie- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.