Wolkenrijen verbergen

Discussie in 'Overig archief' gestart door .martin37., 28 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ja, dat is ook een van mijn wensen. Bij alle akkers is dat namelijk wel zo, vind ik soms best wel handig. (en soms vergeet ik ook gewoon te kijken...dus weet ik nog nietsxD:oops:.
    Overigens vind ik die grijze rijen tussendoor ook wel wat storend, dus voor mij mogen ze ook verdwijnen (of naar onderen).
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier sluit ik me bij aan. Maar de wolkenrij met die speeldoosjes zou ik graag helemaal willen verwijderen. Die items koop ik niet.
     
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Voor mij maakt het niet uit ik heb alle 18 pagina's (52 rijen) ik zou ook graag tellers in de wolken rijen hebben :)
    en ook zou ik de paas rij (voor het activeren van 5% snellere stallen) van de 4e plaats nu bovenaan hebben ;)

    Die speeldoosjes zijn soms ook te winnen in de wonderkistjes
     
    Laatste bewerkt: 9 Oktober 2014
    Cornelly52, -Nigelle- en -Nigelle-12 vinden dit leuk.
  4. sneeuwwitje1956

    sneeuwwitje1956 Gevorderde

    strak plan, dus ja ik ben voor
     
  5. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Meteen doen!!!
     
  6. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Verbergen omdat ???.... stel je kan ze op een of andere manier allemaal (die klaar zijn) tegelijk oogsten.... zou je ze dan nog steeds willen verbergen??
     
  7. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik heb vaak geen zin om de wolkenrij te oogsten. Dit komt niet door lege rijen (alle rijen vol) maar omdat ik soms gewoon geen zin heb 18 bladzijden langs te lopen. (wat overigs maar 1 minuut kost) maar deze luie boerin zou dit liever willen delegeren aan een knecht ;)
     
  8. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Nee, dan is het óók goed. Maar t is zo lastig, dat van links naar rechts gezwier met je
    handen:( Dan weer op t pijltje naar beneden en weer van links naar rechts. En k vind t
    óók lastig dat je niet kan zien of de rij nou over 2min klaar is, of over 59min:eek:
     
  9. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Omaatje, ik ben het helemaal met jou eens :)
     
  10. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Dus als ik het goed begrijp is het meer een wens van een soort "knecht" functie dan het willen verbergen ???
     
  11. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Dat is het volgens mij voor een deel ook, maar volgens mij gaat het hier ook om de 'grijze' bonenstaken. (de betaal bonensta(a)k(en) en de rijen waarvan je de items niet hebt behaald uit een event. Deze zitten nu (bij mij althans) tussen de andere bonenstaken in. Dat betekent extra wegklikken en leveren geen punten op. Die grijze bonenstaken willen sommigen dus liever verbergen of ...andere optie: helemaal onderaan zetten. Dan kost het geen onnodig geklik.
     
  12. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Ik heb 16 wolkenrijen en allemaal vol dat leverd bij 1 x oogsten per dag op
    72129 EP17630 BD en 9120 BEP
    met knechten oogsten zou wel gemakkelijk zijn maar ook nu de moeite waard maar ook ik ben lui dus liever met de knecht
     
  13. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Dat zou ik ook wel graag willen, ik heb tot op heden 50 wolkenrijen en niet 1 leeg
     
    Sintra98, -Nigelle-12 en -Nigelle- vinden dit leuk.
  14. -Nigelle-

    -Nigelle- Forumleerling

    Ik stem ook voor dat ze onderin komen te staan maar ze mogen niet verdwijnen
     
    -Nigelle-12, Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  15. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    als nou de rijen die klaar zijn automatisch omhoog komen, dan zakken ongebruikte rijen ook vanzelf naar beneden. Dan hoef je ook niet meer al die pagina's door te zappen op zoek naar rijen die geoogst moeten worden. Dus rijen die het eerste klaar zijn of die al oogstklaar zijn, die staan dan bovenaan.
     
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb 20 pagina's dat is 59 wolkenrijen op dit moment
    en allemaal compleet het is een extra spel geworden inmiddels. pffff :wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 14 November 2014
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  17. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Of je wolkenrij naar keus in kunnen delen. Dan kun je de lege achteraan zetten.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dat zou ik zo wie zo heel erg fijn vinden vind ik een prima idee:music:
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  19. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik sluit mij aan bij beide reacties
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  20. buckies

    buckies Forumbeginner

    Graag die grijze rijen vind ik helemaal niets. Of onderaan zetten ook prima
    En een tellertje erbij zou ook leuk zijn dan weet ik eindelijk eens wat al dat geklik oplevert
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.