wolkenrijen van cadeau's van Bommel

Discussie in 'Help archief' gestart door garfield43, 15 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. garfield43

    garfield43 Forumleerling

    Ik heb een vraagje en kan het antwoord niet geven:
    Het is toch zo dat de maandelijkse cadeaus van Bommel op een wolkenrij kunnen?
    Is hier een overzicht van of krijg je automatisch de wolkenrij in zicht als je alle items hebt?
    Ik heb best veel items maar die staan in de schuur. Ik weet ook dat je soms cadeaus met farmmunten kan komen maar die zie ik niet veel meer.
    Kan iemand mij helpen aan hoe of wat?
    Alvast bedankt en hartelijke groetjes

    Oh, ja, die wolkenrij Kakelot, volgens mij heb ik deze met 1 item. Geen idee waar de rest is en of ik deze uberhaupt hebt gewonnen van Bommel. ik dacht misschien is er een overzichtje waar alle wolkenrijen opstaan met de items van Bommel zodat je precies kan kijken wat je nog nodig hebt en als ze in de verkoop kopen dat je kan aanschaffen. Ik bedoel niet de boerenrad wolkenrijen, die waren nog het allermakkelijkste van allemaal en al die kistjes die we daar elke dag nog van hebben.
    Er is ook nog die wolkenrij die je kreeg als je mentor was. Hier heb ik 1 item en er kunnen er 5 op. Hoe kunnen wij nog aan deze items komen? ik heb ze nog nooit te koop gezien. Blijft dit dan een grijze wolkenrij als je geen supermentor bent geweest.
    Misschien staat het wel ergens en misschien weet een moderator het.
     
    Laatste bewerkt: 15 November 2020
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De laatste jaren komen die rijen tijdens het kerstevent beschikbaar als beloning. Waarop iedereen zich vervolgens een ongeluk zoekt waar ie al die items ook weer gelaten heeft xD

    Of dat dit jaar weer het geval zal zijn kan ik natuurlijk niet voorspellen maar ik heb goeie hoop.
     
    garfield43 vindt dit leuk.
  3. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Laatste bewerkt: 15 November 2020
    garfield43 vindt dit leuk.
  4. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Extra tip, als je een wolkenrij hebt die grijs is, kun je wel op het item klikken en kijken hoe deze heet. Op die manier kun je toch kijken of je het item kunt ruilen. Als het niet te ruil wordt aangeboden, kun je ook zelf er om vragen, bij Aanbiedingen Beheren! Zo kom je vaak nog aan oudere items.
    En ja, het komt ook regelmatig voor dat oudere items toch stiekem of in een siertuin of op een andere wolkenrij staan.. dus een zoekpartij levert soms ook iets op :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.