wolkenrijen oude events

Discussie in 'Overig archief' gestart door net_ehm_anders, 23 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. net_ehm_anders

net_ehm_anders Forumbeginner

Hallo
    Ik zou het mooi vinden om de oude events rij die niet compleet zijn een keer te kunnen kopen.
    Ik heb namelijk regelmatig dat deze niet, aan worden geboden tijdens de ruil dagen, maar ook als ik ze zelf vraag krijg ik hier geen reactie op, met name de events van het begin van de wolken rij tijd.

Laatste bewerkt: 23 December 2015
  2. jelle1968

jelle1968 Actieve auteur

daar heb je gelijk in zou het her ook wel mooi vinden dat als je in de invertaris kijkt en je wilt iets in de siertuin zetten dat er ook bij staat of het bahama ep geeft

net_ehm_anders vindt dit leuk.
  3. Leo.netten

Leo.netten Teller

Een kleine tip ga naar het regenwoud open daar de map met sieritems en je ziet gelijk wat voor items TEP geven

daisy17858, net_ehm_anders en -ymked55- vinden dit leuk.
  4. ansimon

ansimon Regelmatige auteur

Of de kans om sieritems te bemachtigen die je nog mist. Ik heb veel incomplete rijen. Als ik zoek tijdens een ruilevent wordt er een belachelijke ruil voor gevraagd zoals roze stallen. Ik heb te weinig fokdieren om mee te kunnen doen aan events of om questen af te ronden (door gebrek aan supervoer) laat staan om roze stallen te bouwen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.