wolkenrijen niet bereikbaar

Discussie in 'Help archief' gestart door polkey, 29 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deerman54

deerman54 Forum freak

Dit lijkt wel een epidemie aan het worden.
    Daarom melding gemaakt bij de programmeurs, hopelijk kijken ze er vrijdagochtend meteen naar.
    k heb dit probleem al heel lang.....ook heb ik er een poos geleden melding van gemaakt ( als ik me goed herinner ).
    Ben er zelf al aan gewend dat als ik 2/3 keer achtereen naar me wolk ben geweest om te kijken of alles klaar is....het spel opnieuw moet opstarten.
    Heb me zelf aangeleerd om te kijken hoe lang het nog duurt.....en dan pas op de goede tijd naar de wolk te gaan.
    deze voorgaande hoger gelezen.
    zijn nu zondag, blijkbaar is het probleem ofwel groot ofwel is er nog niet naar gekeken.
    Blijkbaar hebben meer en meer spelers er last van en het is best wel irritant.

2. Tisi74

Tisi74 Forumleerling

Ik heb een vraag ik werd gisteravond laat keer op keer uitgelogt, hadden meer mensen er last van?ik vind dit namelijk zeer vreemd:(

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Nu ik het draadje toevallig tegenkom, hier ook last om van een veld naar de bonenstaak te gaan......dan klik je op de bonenstaak en krijg je terug je zelfde veld,.......dacht dat het mijn pc was, maar blijkbaar hebben er meerdere spelers last van.
    Na F5 werkt het wel terug, of als de bonenstaak "niet" geoogst dient worden......

4. Sillie76

Sillie76 Forumleerling

Klopt. Hier ook al behoorlijk lange tijd last van. F5 werkt in deze niet. Het enige wat ik dan kan doen is volledig uitloggen. Daarna kom ik zonder problemen bij de wolkenrijen terecht. Hinderlijk is het zeker, maar het is al meer een gewenning geworden.

5. Mieke_D

Mieke_D Junior expert

Wolkenrij is weer niet beschikbaar. :(

Mieke_D

6. kemphaan1

kemphaan1 Gelegenheidsauteur

goede middag
    I.k heb al een arboretum staan die ik gekocht heb, nu heb ik vanmiddag een arboretum vrij gespeeld maar niet gekregen
    b.v.d.kemphaan1

7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

update van de programmeurs

Het is lastig zoeken maar dankzij de vele userid's met dit probleem die zijn doorgegeven kunnen we zaken vergelijken en testen.
    Ten behoeve van het testen zullen we een enkele keer op de gemeldde accounts een progressie-rij oogsten (dus geen bijzondere rijen die iets anders geven dan EP/TEPBD om in debugmode te zien wat er in de programma-module precies gebeurt.

Daarmee hebben we al een bepaalde tijdlijn gezien die steeds terugkeert dus waar vermoedelijk de bug zich in verstopt heeft.

We zijn nog in de opsporingsfase dus heb aub nog even geduld.
    Er wotdt in elk geval aan gewerkt!

farmermikkie, snietje1 en -doppie- vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dank je Ron, ik dacht al dat het aan mijn computer lag, dus een andere computer opgestart en hetzelfde probleem. F5 helpt niet bij mij, gewoon opnieuw opstarten en dan ineens naar de wolk, dan gaat het wel. Sta ik een tijdje op een veld, is de wolkenrij niet meer bereikbaar.Dit probleem heb ik ook al een hele tijd, zoals hier al vertelt wordt; eerst ging het na een paar keer proberen wel.

9. Lieve

Lieve Halfgod

Je loopt wel dikwijls voordelen kwijt, door dat je ze niet geactiveerd in de wolkenrij
    je moet telkens uitlogen :mad:

10. -farmerbert-

-farmerbert- Junior expert

Hier heb ik het ook. Windows 10 en MS Edge browser. F5 drukken als ik binnen flash bezig ben helpt niet, maar als ik eerst op de rand klik buiten het flash venster, maar binnen de pagina, helpt F5 drukken wel.

Het probleem trad pas op nadat ik voor de tweede keer naar de wolkenrijen wilde gaan, nadat weer een paar wolkenrijen afgelopen waren. Misschien heeft dat er iets mee te maken.

11. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Het niet kunnen bereiken van de wolkenrij speelt bij mij ook al langere tijd. Inderdaad meestal als je al langer bezig bent in het spel. Ik heb trouwens de afgelopen week het idee, dat dit niet kunnen bereiken al heel snel optreedt. Vandaag al na vijf minuten kon ik de wolkenrij alleen nog maar bereiken na opnieuw inloggen!

12. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Hier al langere tijd hetzelfde probleem.
    Als ik op de wolkenrij klik springt hij naar het laatst gespeelde veld terug.
    F5 helpt hier niet maar compleet refreshen bij mijn adresbalk wel.
    Hoop dat er een oplossing voor komt.

13. Ellen1973

Ellen1973 Gevorderde

hier ook zelfde probleem met de wolkenrij.. lukt de ene keer wel de andere keer. Als het niet refreshen en dan kom ik er wel in :)

14. Lieve

Lieve Halfgod

hier ging het een paar dagen weer goed en nu is het weer van da, je wordt daar nerveus van je moet echt telkens verversen of uitlogen
    wat nut heeft als je knechten betaalt en ze kunnen er niet komen

18/07
    vandaag weer dat ik de rij niet direkt kan bereiken en ben je de voordelen van sommige wolken kwijt, bv extra tep bij oogsten op de baha of iets anders
    Kan daar nu echt niks aangedaan worden
    wat ben je met betaalde knechten als ik eerst moet telkens uitloggen en terug inloggen om daar te geraken
    Is zeer frustrerend

Laatste bewerkt: 18 Juli 2016
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.