Wolkenrijen kunnen oogsten met 1 klik

Discussie in 'Overig archief' gestart door Venicia, 31 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Venicia

    Venicia Junior expert

    Aanvankelijk was bij de aankondiging van de wolkenrijtjes gezegd dat dit ook tegen het vele klikken op de sieritems een oplossing zou bieden (ivm met veel muisarm-klachten).
    Er zijn nu zoveel wolkenrijtjes dat dit nu ook weer veel klikken oplevert.

    Het lijkt mij een goed idee om met 1 klik alle wolkenrijtjes te kunnen oogsten en met 1 klik de rijtjes te activeren.
     
    Cornelly52 en omaatje75 vinden dit leuk.
  2. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Wat n goed plan!!
    Nu zwaai je heel de tijd van links naar rechts, ook nog van
    boven naar beneden klikken pppfffft:(
     
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    heel goed idee
     
  4. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Goed plan, en als BP er nog wat aan wil verdienen bieden ze het aan in een premium abonnement.
     
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Goed plan. 1 uitzondering en dat is de rij die je 5% snellere stallen geeft die wil ik toch echt zelf aanklikken. Maar alle rijen die Ep / Bd geven (en zout suiker fokdieren ster en knechtcoupon) die mogen van mij wel met 1 klik
     
  6. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Prima idee, en net zoals bibi zou ik de wolkenrij met 5% snellere stallen willen uitsluiten.
     
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik sluit me hierbij aan ik heb 50 Wolkenrijen in totaal om ze allemaal te activeren ben ik 10 minuten bezig.

    Deze rij wil ik wel zelf aanklikken en ik zou deze rij graag als eerste rij weer terug krijgen nu staat deze rij bij mij onderin op pagina 2
     
    Laatste bewerkt: 3 September 2014
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  8. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ik heb er nog lang niet zoveel, maar ik vind het toch al een goed idee. Ik stem voor ;)
     
  9. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Van mij ook een dikke JA.
     
  10. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    van mij ook een DIKKE ja, het lijkt me handig en dat je dan ook nog op de
    tellertjes kan zien hoeveel EP en BD je krijgt :inlove::music:
     
  11. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Over een knechtenfunctie voor de bonenstaak wordt al nagedacht.
    Maar het zal met alle dingen die op stapel wel even duren voor men eruit is of en hoe er wat aan gaat gebeuren.
    En dit is dus geen toezegging dat het gaat gebeuren want er zitten speltechnisch en programmatisch heel wat haken en ogen aan.
    Dus voorlopig staat in de planning alleen maar dat er verder over gedacht moet worden.

    Eerst komen de al lopende zaken zoals het koraalrif aan de orde.

    [​IMG] [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.