Wolkenrijen, groen vlaggetje

Discussie in 'Feedback over het spel' gestart door Boeretrien1, 22 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Kan iemand mij en waarschijnlijk meer mensen, uitleggen hoe dat in zijn werk gaat met de groene vlaggetjes van de wolkenrijen?
    Kan het namelijk niet terug vinden.
    Bvd.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Dezelfde manier als bij de coöperatie quest's.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Je bedoeld om ze makkelijk terug te vinden?
    Maar heeft het dan ook nog invloed of iets wel of niet binnen word gehaald met de knecht?
    Ik bedoel als ik het vlaggetje groen maak word die door de knecht geoogst of juist niet?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Qua dat eerste (makkelijk terug te vinden) ja.

    Die laatste 2 weet ik niet, maar zodra ik een rij (na een event) klaar heb zet ik groene vlaggetje meteen aan. Zodat ik die niet kan vergeten.

    Anders blijf je zoeken naar speld in hooiberg is mijn mening.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als je een wolkenrij voor ziet van een groen vlaggetje dan komt deze bij je favorieten te staan en als je dan bij de wolkenrijen overzicht het groene vlaggetje kiest om te oogsten dan kan je deze in een keer oogsten. Ik heb hier alleen de wolkenrijen die geen bonus op het oogsten geven voorzien van het vlaggetje. Deze oogst ik dan ook gewoon als ze klaar zijn. De andere die wel een bonus geven over de oogst die oogst ik op het moment dat het het handigst is, bijvoorbeeld in de ochtend. Dan oogst ik alle wolkenrijen in een keer.
     
    Wulkje12!, Boeretrien1 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dank je wel.
    Hier kan ik wat mee.:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb 59 wolkenrijen in favoriet staan die ik wil oogsten wanneer het mij uitkomt...:p zoals b.v. de kastanjerij, +1 bonussen, stallenversnellers en extra kans op dropjes. Daarvan heb ik dan 1 item van die wolkenrijen gehaald, zodat ze grijs zijn en niet per ongeluk meegeoogst worden met de rest.
    De rest oogst ik namelijk in 1x met de wolkenrijknecht:music: Van die wolkenrijen zoals progressie-, dieren-, planten-, item- en andere bonussen maakt het mij niet uit wanneer ik die oogst. 0ok al betekent dit, dat ik die niet altijd op het meest gunstige moment oogst.

    Van de favorieten die ik op dat moment dan wel wil oogsten, plaats ik het ontbrekende item terug. Ik check dus altijd mijn favoriete wolkenrijen om te bepalen of ik er een item af of op moet plaatsen;) voordat ik de wolkenrijen oogst.

    Met een totaal van 499 wolkenrijen, werkt dat voor mij het prettigst8)
     
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat doe je dan met die losse items? Ik zou doodsbang zijn dat ik er per ongeluk eentje zou ruilen of zo xD
     
    Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb ze eerst op een sierveldje gezet, net als ik met de bommel items doe.
    Inmiddels ken ik die items natuurlijk behoorlijk goed;)
    Nu doe ik dat alleen nog met de bommel items, zodat ik die niet per ongeluk ruil of op een wolk zetxD
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.