Wolkenrijen compleet maken

Discussie in 'Overig archief' gestart door neoshaydie, 24 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. neoshaydie

neoshaydie Gelegenheidsauteur

Misschien is het een leuk idee om mensen de mogelijkheid te geven grijze wolkenrijen alsnog compleet te maken. Dit kan door bijvoorbeeld een nieuwe quest te introduceren waarbij je na elke opdracht (dus alle 3 de sterretjes) een keuze kunt maken welk item je zou willen hebben. Dit hoeft natuurlijk niet te makkelijk te zijn. BP kan hierbij geld verdienen doordat mensen de opdracht meteen willen voltooien en er dan tulpguldens voor geven.

Ik hoop dat mijn idee een beetje duidelijk is :)

daisy17858 vindt dit leuk.
  2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Je idee is wat mij betreft wel duidelijk. Ik denk echter niet dat het een haalbaar idee is.

Sieritems die een wolkenrij compleet maken zijn voor mensen vaak de drijfveer om een event af te maken.
    Het is een beloning voor de mensen die het hebben kunnen redden. Wanneer je weet dat er op een later moment een mogelijkheid komt om je sieritems alsnog te behalen via een blijvende quest is die motivatie minder.
    Bovendien zijn er ook veel spelers die wel alle sieritems al hebben, de beloningen zijn voor hun dan veel minder interessant dus eigenlijk zou je nog nog een beetje worden "gestraft" dat je het event en een moeilijke quest af heb gekregen.

Daarnaast kun je vrij veel sieritems behalen via het ruilevent (eerlijk toegegeven vooral de laatste items op een rij zijn moeilijk aan te komen daar ben ik mij van bewust) of kopen via een speciale retro wolkenrij event dat zo af en toe langs komt.

-Coco1968- vindt dit leuk.