wolkenrijen bommelcadeautjes

Discussie in 'Help archief' gestart door Vitani94, 24 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Weet iemand of (en wanneer) er weer een set wolkenrijen gaat komen waar de speciale cadeautjes van Bommel op mogen worden geplaatst? Ben ik gewoon te ongeduldig en komt deze nog later dit jaar, of hebben we dit jaar geen speciale wolkenrijen voor deze items?

hendrika73 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Zou deze vraag ook net plaatsen. Had verwacht dat de wolk in het laatste pakje zou zitten. Ik hoop dat er toch nog rijen komen voor de items.:music:

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het enige wat ik weet is dat het in ieder geval niet met de feestdagen komt aangezien wij de afgelopen keren onze feestdagen voor een groot deel op support konden doorbrengen met zoeken naar waar iedereen hun sieritems het afgelopen jaar had geplaatst.

Of het daarna nog wel komt en wanneer weet ik niet, als ik dat wel wist mocht ik dat overigens ook niet zeggen. Die informatie komt uiteraard met een OA.

Vitani94, Borkie, -freedom5555- en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Sorry hoor, het was voor jullie natuurlijk helemaal niet leuk maar ik moet hier toch wel een beetje om grinniken xDxD

Borkie vindt dit leuk.
  5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Mag hoor, voor ons is het vergelijkbaar met wat wij nu hebben met de hamsters dus och worden wij tussen de Kerstige dingen door alsnog wel van de straat gehouden. xD
    Maar in sommige grotere landen met veel spelers liep het wat uit de hand. 0ok al hebben ze daar ook meer mods voor support, het aantal tickets wat bij hun binnenkwam was niet bij te houden.

kakelot69 vindt dit leuk.
  6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Oh.. ik kan me hier heel goed een beeld bij voorstellen...:music:
    Nee, dat gun ik jullie niet rond deze tijd van het jaar hoor;)
    Maar, ik moet zeggen dat ik ook ff moest grinniken toen ik je berichtje las:oops:xD

7. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik kan me voorstellen dat jullie niets mogen zeggen als je het wel zou weten, maar goed om te weten dat als het nog komt dat het geen kerstcadeautje gaat zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.