Wolkenrij

Discussie in 'Beginners' gestart door Feelosopher, 1 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Kan iemand mij wijzen waar ik info kan vinden over de wolkenrij? Ik heb De Frappé Olé V wolkenrij maar kan het niet vinden in mijn inventaris? Ik dacht dat het een sier item was, maar ik denk dat ik niet ver genoeg in het spel ben? Waar kan je die wolkenrij plaatsen?
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De wolkenrij komt in de Magische bonenstaak. Als je die nog niet vrij gespeeld hebt dan blijft hij keurig voor je bewaard en is hij ook zichtbaar als je de Bonenstaak hebt.
    Alle info vind je hier: https://board-nl.farmerama.com/threads/f-a-q-magische-bonenstaak.4727/
    Denk er wel op dat je de items ervoor niet per ongeluk ruilt met een ruilevent maar waarschijnlijk heb je nog voldoende ruimte op je sierveld. Daar geven ze ondertussen ook hun beloning.
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  3. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Bedankt - ik heb ff snel gekeken naar de info, maar het gaat me ietwat boven het hoofd. Ik denk dat ik gewoon maar eerst de quest doe voor de bonenstaak en dan zien we wel verder :p Dus de wolkenrij is vnml voor sier items?
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Alleen voor sieritems. bij veel events is zo'n rij te winnen en soms worden ze verkocht. er zitten er ook een paar in de boom der wijsheid. Bij veel eventrijen moeten verplichte items op die bij het event horen. Waar niets bij staat kan je vrij invullen met items uit je inventaris. Maar dat wordt wel duidelijk als je daar aangekomen bent. Succes met de quest eerst.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.