wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door debeus, 24 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debeus

debeus Doorzetter

hoe krijg ik mijn complete wolkenrij weer terug

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hmm, misschien kan je iets meer vertellen? wat bedoel je met complete wolkenrij en welke precies?
    HEb je al eens opnieuw ingelogd? ook wil een gewonnen wolkenrij nog weleens een bladzijde verschuiven. Heef te maken met het interne ID nummer dat de wolkenrij heeft

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Kan het zijn dat je instelling aan de linkerkant van de wolkenrij misschien verkeerd staat? Om alles te zien moet je degene hebben met de witte bladen.

4. debeus

debeus Doorzetter

ik heb totaal denk ik ruim driehonderd verschillende nu krijg ik er allemaal figuurtjes bij met een aantal maar niet alle afbeeldingen

5. debeus

debeus Doorzetter

ik heb hem al opnieuw opgestart de hele computer opnieuw opgestart maar alleen afbeeldingen met nummers

6. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik denk dat er misschien wat met de bonenstaakrij aan de hand is. Bij mij blijft hij bij de laatste staan, terwijl hij altijd op het 1e blad staat.

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hier doet de wolkenrij het zoals altijd, je geeft aan de computer opnieuw te hebben opgestart, heb je ook de cache geleegd? Ik begrijp het goed dat je wel alle wolkenrijen hebt , maar geen afbeeldingen?

Anders even een schermprintje plaatsen, wie weet maakt dat een en ander duidelijk. En kunnen we meedenken over een oplossing

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vanaf het forum kunnen we niet meekijken, maar support kan dat wel. Als je een berichtje stuurt naar support met de tip van LucieSchreurs van een screenshot, dan wordt het direct duidelijk wat je vraag is en kunnen zij je wellicht verder helpen.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.