wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door dutchboy, 28 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Vraag: wolkenrij uitbreiding 4 bestaat uit 10-1x1 vakjes deze heeft een ep bonus
    als ik daar 10 helikoptervlucht opzet krijg ik dan alleen de ep bonus
    of ep bonus en 10x kist vol boerenduiten?
    zit namelijk met overschot SI met kisten of mest bonussen en beide SI velden staan vol .

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je krijgt altijd alleen wat de wolk geeft, je kan dus het beste iets er op zetten wat het minste oplevert.

riekje111 en dutchboy vinden dit leuk.
  3. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

theav bedankt was er al bang voor dan kan ik alle si met bonus in de schuur laten staan :cry:
    dan maar wachten op een nieuw veld

4. Arvonvan

Arvonvan Levende forumlegende

Bij zulke wolkenrijen ben ik altijd geneigd om er 10x een watertank op te zetten. Kost weinig, en je mist weinig opbrengsten van de sieritems.

5. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ach aan SI items geen gebrek kan deze nergens kwijt staan allemaal in de schuur .
    de bonus items dat is jammer de ep en duiten si plaats ik waar mogelijk op een wolkenrij.
    maar wat extra wolkenrijen voor bonus si zou wel prettig zijn
    helikopters ,vliegtuigen , ufo ,glijbanen etc staan in de schuur en dat is wel jammer.

-matthias1952- en -doppie- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.