Wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door sanneman1969, 19 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Ik ben druk bezig mijn favoriete wolkenrijtjes te verschuiven, er zijn een aantal die ik graag bovenaan wil hebben. Nu schuif ik als een gek maar zodra ik plek 20 heb bereikt springt mijn wolkenrijtje zo weer terug naar plek 98! Is er een bug aanwezig? Ik heb het maar opgegeven.

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Er is geen bug bekend.
    En ik heb het zojuist uitgeprobeerd maar bij mij gaat de sorterng van de wolken normaal.

Helemaal terugspringen naar de uitgangspositie kan ook eigenlijk alleen als jouw wijzigingen niet binnen komen bij de BP-server.
    Dan zou je de wijziging op je pc wel uitvoeren, maar wordt dat niet doorgegeven aan BP.
    En zodra er dan wel weer contact is herstelt de server de informatie in je (flash)cache om weer te kloppen met het account.

Zo'n slechte uitwisseling kan bijvoorbeeld voorkomen als je via een proxy werkt, of via puffin.
    Maar ook bij een trage pc en een lage datatransfer met je provider.
    Of als er teveel files onderweg op het internet zijn.

Zorgen dat je browsercache en Flashcache leeg zijn zal ook hier helpen, dat bevordert de snelheid, maar als bijvoorbeeld een proxy de oorzaak is dan kun je alleen wachten op een minder druk tijdstip.

3. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

We gaan het gewoon weer proberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.