Wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door tineke150, 10 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

De wolkenrijen ik ben er gek op.
    Maar .................... wat ik heel jammer vindt is dat als je een wolkenrij wil laten staan die wel in de favorieten staan dan toch meegaan als je alles oogst ,
    Jammer dat dat echt niet apart kan.... helaas moest ik weer 103 rijen met de hand doen pfff
    Vraag zou daar iets aan gedaan kunnen worden ?

Gr Tineke

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ja, dat zou ik ook wel fijn vinden... dat je bepaalde wolkenrijen ff inactief kunt zetten, zodat ze niet automatisch geoogst worden als je knechten gebruikt. Bepaalde wolkenrijen wil je namelijk ff bewaren voor bepaalde momenten...

3. engeltjes

engeltjes Gelegenheidsauteur

Wolkenrij is zo irritant om eerst oké te klikken en kruisje klikken.
    Is er veranderd met wolkenrij?.

4. eendje

eendje Forumleerling

Ja dat geldt ook bij mij dat de wolkenrij eerst oké en dan kruisje klikken, maar ik vind het overdreven, want bij oké staat info en bij kruisje staat resultaat en dat is 2x dezelfde mededeling?.

5. obelix1956

obelix1956 Forumleerling

Erg irritant inderdaad, extra handelingen voor niets. Ik hoop dat een foutje is en het snel herstelt is.

6. tina9091

tina9091 Forum freak

Deze pop-up was bedoeld voor het oogsten met de knechten, men is druk aan het kijken of die er voor het oogsten met de hand terug uit gehaald kan worden.
    graag nog een beetje geduld.

Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. obelix1956

obelix1956 Forumleerling

Dank je wel voor je snelle antwoord, wachten rustig af

8. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Tineke dat kan toch wel ?? Als ik je goed begrijp bedoel je dat je alles in favorieten met knechten oogst toch, dat alles meegaat in een keer toch. Waarom laat je wolkenrijen die je niet automatisch wil oogsten dan niet weg uit de favorieten (klik favoriet uit). Als je de knechten op de favorieten laat staan, oogst je altijd wat je in een keer wil doen en blijft de rest gewoon staan en kun je die paar gewoon met de hand doen wanneer jij wil. Dus met andere woorden alles in favorieten zetten en wat je handmatig wil doen niet.

Grtz Fam.farmer

9. -Peerke-

-Peerke- Gelegenheidsauteur

Je kunt je favorieten apart oogsten. Zet alleen in je favorieten dingen zoals ep, bd ambachtsproducten, dieren e.d.. Dingen op tijd zet je niet in je favorieten. Als je dan je favorieten oogst met kncht door op favorieten te gaan staan in de wolkenrij oogst je alleen je favorieten. Voor de andere ga je op dieren staan of op plangten en bomen of overige.

Peerke

10. jopie

jopie Forumkenner

ik doe het anders
    ik haal 1 item van de wolkenrij af en zet hem er weer op als ik wil dat die geoogst mag worden
    bij de kastanje-rij is dat handig voor als er een event begint
    dat doe ik al zolang als dat ik die wolkenrij heb
    dat werkt prima

mamiagk vindt dit leuk.
  11. -farmerbert-

-farmerbert- Junior expert

Mijn hand ligt in een spagaat. Klik-enter-escape-Klik-enter-escape-Klik-enter-escape...:eek:

12. grobb

grobb Forumleerling

De popup die verschijnt als je iets oogst van de wolkenrij zorgt bij mij voor grote irritatie, ik begrijp dat men probeert deze weer te laten verdwijnen: (Deze pop-up was bedoeld voor het oogsten met de knechten, men is druk aan het kijken of die er voor het oogsten met de hand terug uit gehaald kan worden.
    graag nog een beetje geduld.)
    Ik moet zeggen dat mijn tolerantiegrens bij dit spel steeds kleiner wordt door de stroom van foutjes de hele tijd. Mijn geduld is wel op eigenlijk.

grobb

13. mamiagk

mamiagk Forum-expert

ik doe het ook zoals jopie beschrijft, want ik vind het inderdaad vervelend als ik met de knechten oogst dat de favorieten toch meegenomen worden. dus van de kastanjerij bijvoorbeeld haal ik er eentje af en als ik die wil gebruiken plaats ik die ene weer terug. als ik de kastanjerij langere tijd niet wil gebruiken zet ik de items op schateiland bij elkaar, kun je ze op elk moment weer op de staak plaatsen als je ze nodig hebt.

en de pop ups vind ik ook vreselijk inderdaad! hoop dat ze snel weg zijn!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.