wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door tesser78, 24 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tesser78

tesser78 Forumleerling

hallo, ik heb wolkenrij strip 8 gekocht voor 150tg
    Nu is de button van de wolkenrij wel groen geworden, maar de items kan ik niet ophalen. o_Ok niet terug vinden. Misschien moet ik nog iets doen. Heb al 2 x opnieuw ingelogd.
    Alvast bedankt.
    Gr. tess

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

bij die wolkenrij zijn er geen speciale items nodig , kan je opzetten wat je wilt

3. mmans

mmans Forum-hertog

Ik snap het niet goed, heb al mijn rijen nagekeken en wolkenrij strip 8 heeft 3 vrije keuze items. Maar zou je eigenlijk alleen met een event moeten hebben kunnen vrijspelen!! En ik zie in de FAQ ook geen wolkenrij die voor 150 TG te koop is. Heb je wellicht iets heel anders gekocht??

Ik heb de link naar de FAQ over de bonenstaak hieronder:
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-magische-bonenstaak.4727/

kijk vooral even of jouw wolkenrij hierbij staat!!

Ik vermoed eigenlijk dat de rij die jij ziet (en denkt gekocht te hebben) de nieuw te winnen tractorrij is!! En dus pas te vullen als jij de races hebt gewonnen :)

4. tesser78

tesser78 Forumleerling

Oke duidelijk!!
    Bedankt voor je snelle antwoord!
    groetjes tess

@mmans dit gaat over het mini event retro-wolkenrij

5. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

diegene die de retro rijen nog niet hebben zien ze te koop staan,diegene die ze al hebben zien ze niet zelfs niet in de event timer

6. mmans

mmans Forum-hertog

o, ok, dan heb ik ook weer wat geleerd :)

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.