wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door lovely, 23 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

Ja ik heb hem gevonden
    Dank je wel voor je antwoord

2. tinus44

tinus44 Forumbeginner

Hallo
    ik heb hem ook gekocht maar kan hem niet vinden

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

4. tinus44

tinus44 Forumbeginner

dat heb ik gedaan en ccleaner laten draaien , hij staat er niet

5. enk52

Dan kan je beter even een ticket naar support sturen. Dat kan via het spel of de link in mijn handtekening. Wel graag je usernaam en id vermelden.

6. tinus44

tinus44 Forumbeginner

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    heb hem gevonden

Laatst bewerkt door moderator: 24 September 2015
  7. wederom

wederom Forumbeginner

Goedenavond,

Misschien een domme vraag maar waar kan ik de retro wolkenrij(en) kopen ?

Mvg,
    Wederom

8. enk52

Die kan je kopen via de nieuwsbrief, het eventklokje of de groothandel. Alleen de wolkenrijen die je nog niet hebt worden aangeboden.

9. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Dat laatste klopt niet Enk, ik heb per ongeluk een wolkenrij gekocht die ik al bleek te hebben. Ik heb een ticket naar support gestuurd.

10. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

bij mij staat er in het eventklokje helemaal niks over de retrorijen

11. enk52

Dan zijn waarschijnlijk alle wolkenrijen uit deze aanbieding al aanwezig op je account.

12. -doppie-

oh ok nu snap ik het waarom ik niks zag

13. FfrodoHera

FfrodoHera Gelegenheidsauteur

Enk, gisteren kon ik 3 rijen kopen en nu nog maar 2, snap ik dus niet.

14. enk52

Misschien had je de Babysitter wolkenrij al in je bezit. Deze werd per abuis aangeboden aan sommige spelers en dat is nu opgelost.

15. FfrodoHera

FfrodoHera Gelegenheidsauteur

Ahha, ja klopt Enk, die heb ik in mijn bezit en omdat er nu namen bij staan ook terug te vinden :)
    o_Ok weer opgelost, dank je

16. boemer49

boemer49 Oudgediende

hallo , of ik snap het niet maar het lijkt of ik alles kwijt ben sorry, ik weet niet hoe ik ze op volgorde kan zetten en volgens mij mis ik er een paar die grijs waren maar waar ik wel 2 items van heb , en er staat er een in het donkerblauw bovenaan maar ik weet niet wat ik daar mee moet ik heb je film al 3x door genomen maar krijg ze niet bij elkaar ....ik ga het nog eens proberen ....met vriendelijke groet leonie ...

17. enk52

Het op volgorde zetten kan alleen in sommige categorieën, dat doe je met de pijltjes aan de rechterkant van het schildje.
    Het kan zijn dat de bloemenrij even onzichtbaar is maar dat wordt binnenkort weer opgelost. De rijen die je nu in donkerblauw ziet staan zijn de kooprijen die je op dit moment kan aanschaffen. Ik hoop dat het nu duidelijk is anders vraag je maar weer.
    o_Ok nog een duidelijke info vind je hier: http://farmerama-fan-speciaal.nl/Wolkenknecht.html

18. boemer49

boemer49 Oudgediende

dank je wel enk ik ga het nog een keer proberen , maar eerst nog even doorlezen ...dat van het donkerblauwe had ik nu ook door .....

19. wederom

wederom Forumbeginner

Sorry, alle 3 niet. Bedankt voor de moeite.

20. -doppie-

ik kan ze ook niet kopen omdat ik ze al heb,zal bij jou ook zo zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.