wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door aubry47, 25 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aubry47

aubry47 Forumkoning

Ik lees het volgende bij de OA: "Zoals sommigen van jullie weten hadden we een probleem met de wolkenrij aanbiedingen op vrijdag, die de BD-waarde toonde in plaats van TG wanneer je een wolkenrij wilde kopen."
    Ik koop bijna altijd de wolkenrijen, maar over welke wolkenrij gaat het hier? Ik zie er geen op afgelopen vrijdag staan. Ik weet niet of het bij mij ook mis ging.
    Kunnen jullie dit nakijken? gr. aubry47 ID: 45133160

2. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

3. aubry47

aubry47 Forumkoning

4. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik speel zonder TG dus ik koop dat soort dingen niet, stuur anders een berichtje naar support dat je niet snapt wat hier wordt bedoeld. Ik kan je helaas niet verder helpen dan de link. Succes ;)

aubry47 vindt dit leuk.
  5. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Vraagje aan het moderator team.
    Krijgen alle kopers de 190 TG terug of alleen de farmers die de speciale wolkenrij Valentijn op vrijdag tot hun bezit hebben gemaakt.

Laatste bewerkt: 25 Februari 2015
  6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het gaat om de vrijdag, omdat het toen leek alsof het je BD koste ipv TG. Als je gekocht had op een moment dat duidelijk was dat het TG kost krijg je die niet terug.

7. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Dankjewel Klaartjuh duidelijk,
    Ga ik verder met de conclusie: profiteren van een BUG mag voortaan, want bij de hoofdkantoor / events stond duidelijk 190 TG.

Laatste bewerkt: 25 Februari 2015
  8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik neem aan dat de wolkenrij dan ook bij deze personen verwijderd wordt? Want is niet eerlijk tegenover de personen die wel 190TG hebben betaald en voor alle andere spelers die deze wolkenrij ook wel tegen bd hadden willen kopen.

polkey en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. aubry47

aubry47 Forumkoning

Mijn vraag is beantwoord. Het is me nu duidelijk. Dankjewel voor het antwoord, mag van mij een slot op. gr. aubry

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het gaat niet om de speciale wolkenrijen te koop rondom een event maar om de 12 'vaste' wolkenrijen die je kunt kopen voor TG.
    Daar was gedurende korte tijd de prijs in BD vermeldt terwijl ze TG kosten en dat werd ook afgeboekt.
    Dat is wat hersteld is.

Op verzoek van de topic starter en omdat met mijn aanvulling de vraag volledig beantwoord is komt hier een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.