wolkenrij vogelverschrikkers

Discussie in 'Help archief' gestart door dulce1957, 7 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dulce1957

dulce1957 Actieve auteur

ik heb gisteren op de wolkenrij de vogelverschrikkers neer gezet die ik al had in de siertuin.
    nu wil ik er weer een neer zetten is de rij nergens meer tevinden. de neer gezette items zijn ook niet terug tevinden.
    iemand een idee wat er aan de hand is?

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb nog even gekeken voor ik een antwoord postte maar ik heb de rij nog steeds staan in mijn bonenstaak. Het antwoord wat ik wou geven dat klopt dan ook niet. Ik dacht dat het misschien teruggedraaid was, omdat hij eigenlijk pas zou komen als je de nieuwste vogelverschrikker in je bezit kreeg.

3. dulce1957

dulce1957 Actieve auteur

daarom snap ik ook niet wat er aan de hand is. op beide boerderijen is hij foetsie. en het is wel zo fijn als hij zichtbaar is.
    daan weet ik welke ik nog moet hebben.misschien komt hij weer terug als k ze allemaal heb.
    wacht het dus maar af.

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Misschien kan een MOD je advies geven maar deze zal eerst vragen of je alles hebt opgeschoond. Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt met verversen of opnieuw inloggen. Ik zeg dit alleen, omdat het misschien handig is om alvast erbij te vermelden wat je allemaal gedaan hebt, zodat ze weten welke mogelijkheden er dan nog over blijven wat ze je kunnen adviseren.

5. boerwimpie

boerwimpie Forumleerling

In het menu van de wolkenrij die links staat kan je een gedeelte van je wolkenrij selecteren, misschien heb je daar wat aangeklikt en is daarom je rij niet te zien.

6. dulcepontes

dulcepontes Actieve auteur

dank jullie wel voor het mee denken. alles is schoon en gedaan hier. en heb niets aangeklikt bij de wolkenknecht.
    morgen support even vragen

7. AN_dv

AN_dv Gelegenheidsauteur

bij mij ook zichtbaar op post 77

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier is hij ook gewoon aanwezig. Hij staat onder de rij van de beverfok en wat makkelijker zoeken is bij de plantenbonus. Als hij daar allemaal niet te vinden is stuur dan inderdaad maar een ticket naar support. Wel graag je usernaam en id vermelden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.