wolkenrij verandering

Discussie in 'Help archief' gestart door chantalhijman, 10 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalhijman

chantalhijman Forumbeginner

Hallo, ik was reuze blij toen de wolken rijen waren voorzien van een groen achtergrond als deze klaar was, ik hoefde niet meer te turen naar de slotjes en spaarde veel tijd.
    Nu heeft men bedacht een extra plaat te laten zien ( moet je op wachten) deze moet je weg klikken, wat een afschuwelijke verandering en tijd rovend werk, weg mijn tijd winst, nog erger kost meer tijd dan slotjes turen.
    Ik hoop dat die plakkaat snel weer gaat verdwijnen, het is dubbele informatie waar niemand op zit te wachten denk ik. Hopelijk aandacht hier voor. groeten, Maria

maad en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. laatstepoging

laatstepoging Forumleerling

Hallo, inderdaad is dit een ramzalige verandering, a.u.b. laat die plakkaat zo snel mogenlijk van de wolkenrij verwijderen, dit is echt vreselijk.

maad en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Oke ik ben niet de enige die er van schrok :( oogsten van de wolkenrij is nu wel heel erg vervelend geworden

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Deze pop-up was alleen bedoeld voor het oogsten met de knechten. Er wordt aan gewerkt om deze verandering weer ongedaan te maken.

maad, Borkie, -matthias1952- en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. kayleh

kayleh Forumleerling

Ik vind deze verandering ook niet prettig, kost je veel meer tijd... en ik vind het vet irritant ik hoop dan ook dat men dit er nog weer uit kan halen.. de eerste verandering dat het groen oplicht en je weet hoeveel rijen klaar zijn vind ik super maar deze verandering is niet leuk

6. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Het zou wel leuk zijn als je, wanneer je klaar bent met handmatig klikken dat je dan alle totalen zou kunnen zien zoals bij de knechten. Maar niet zoals het nu is na elke klik van een wolkenrij.

7. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Ik kan niet wachten tot het hersteld is. Het is echt niet te doen om ze 80 rijen te oogsten. Kost nu dubbel zoveel tijd.

AHaW70

8. lize58

lize58 Forumleerling

kan mijn wolken niet afhalen met de knecht ???? voorheen ging dat wel wat is er aan de hand

9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dank je Lea, ik werd er ook niet blij van :)

10. AN_dv2

AN_dv2 Forumleerling

gelukkig, hier krijg je een muisarm van en weerhoud mij van het oogsten dit is echt zonde van de misgelopen EP's

11. sampje87

sampje87 Forumleerling

Hoop dat het snel verdwijnt heb 85 rijen klaar maar pas er voor om het binnen te halen dat is 170 keer aanklikken nee bedankt dat ga ik echt niet doen

12. Wendie

Wendie Forumbewoner

ik kom nu pas het eerst 'vandaag'op mijn boerderij, heb zowat al mijn rijen klaar en ik zie dan al zo op tegen al dat gekik dus schrok me kapot toen die vreselijke pop-up ertussen schoot!
    heb er nu al helemaal geen zin in om de staken te oogsten
    dus ik wordt alweer 'verplicht' om een couponnetje van een uurtje ertegenaan te gooien

13. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik was de wolkenrij aan het leeghalen maar tot mijn verbazing zag ik dat je steeds weer een tekst krijgt waar te lezen is wat je krijgt. dat hoeft voor mij geen twee keer. als je een rij aanklikt staat er al wat je krijgt en dan komt er nog een flap waar dit op te zien is. wat een vreselijke verandering. en wat een geklik zeg. ik hoop dat dit snel verandert want ben er echt niet blij mee met al dat geklik .heb wel de knechten maar die gebruik ik nooit bij de wolkenrij alleen maar als alle rijen vol staan.

14. debeus

debeus Doorzetter

waarom deze verandering? als je dan wat wilt veranderen maak er dan van dat je net als met het oogsten van de gewassen dubbel klik klaar en niet je moet nu toch al per drie de voorwerpen halen MAAK HET EENS GEMAKKELIJKER.

15. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Is er al iets bekend over dit probleem? Het is echt geen lolletje zo om de wolken te oogsten.

16. polkey

polkey Oudgediende

Vreemde was dat het ineens om 22.00 uur weer weg was en daarna normaal kon oogsten, zouden ze dan toch ook nog laat doorwerken.
    Vanochtend weer terug.

17. sampje87

sampje87 Forumleerling

Het zou hersteld worden werd gister gezegt helaas nog steeds dat vervelende scherm haal niet meer binnen als alles klaar is kan je 200 keer aanklikken mij niet gezien dan de dure ermaar af en weer ergens neerzetten zodat je weer EP krijgt

18. enk52

enk52 Levende forumlegende

hendrika73, Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.