wolkenrij van adventkalender

Discussie in 'Help archief' gestart door schaapje52, 26 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik zag in de Faq staan dat als je alles hebt geopend en de laatste op dag 24, dat je dan een wolkenrij ontvangt.
    • Het verzamelen van alle beloningen zal een speciale beloning (de wolkenrij) op dag 24 ontgrendelen.

Krijg je de wolkenrij alleen als je echt alles op dag 24 hebt geopend met de laatste box erbij of als je de box bijv vandaag hebt geopend krijg je dan de wolkenrij ook.

Ik heb vanmorgen de box geopend en verder alles keurig elke dag alle cadeautjes ontvangen, maar ik kan geen wolkenrij ontdekken. Ik heb f5 gedaan en uitgelogd.

Alvast erg bedankt voor het antwoord.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Er is een box aan het eind van de rij die je 48 uur een extra gewas per veldje levert, en er is een cadeautje midden onder. Deze kun je pas openen als alle gewone cadeautjes zijn geopend, maar kun je openen voordat je de box aan het eind opent.
    Er moet dan een wolkenrij op de plaats van het cadeautje komen te staan, en tussen de wolkenrijen ook. Een rij met een aantal 2-vaks items. De prijzen zijn tot de 27e op te vragen.

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ah, dank je Coco. Ik heb alles geopend, maar de box onderdaan in het stro dus niets mee gedaan. Nu geklikt en zag een plaatsje van een wolkenrij. Dit heb ik dus totaal gemist en dacht dat de box gewoon voor de sier was :wuerg:.

Mag een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.