wolkenrij snoephemel

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 10 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik zie bij mij dat je de wolkenrij snoephemel kan kopen maar ik kan nergens informatie over deze wolkenrij vinden. Ik heb ook al geprobeerd op naam te zoeken. Kijk ik ergens overheen en waar kan ik dan deze informatie vinden?

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Heb hem ook, als je met je muis erboven hangt zegt het : hij geeft ep en een kist vol romantiek met een cooldown van 160 uur.
    Denk dat hij gewoon is gekomen zonder dat de modjes er melding van kregen...

3. fairie

Als ik er met de muis boven hang dan krijg ik alleen te zien: aanbieding lege wolkenrij. Druk ik op kopen dan zie je wolkenrij snoephemel staan en gebeurd er niets als ik er boven hang met de muis en als ik op de i van informatie klik dan staat daar: Dit pakket bevat: wolkenrij snoephemel.

Ik heb gekeken bij het klokje. Zal eens bij de bonenstaakrijen gaan kijken.

Bij de bonenstaakrijen zie ik het inderdaad wel staan. Dankjewel voor de informatie.

Laatste bewerkt: 10 Februari 2023
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Heb er ff plaatje van gemaakt voor je, dit staat er bij mij :

Ik speel gewoon via de browser en niet via de client, misschien dat het daarmee te maken heeft?
    Overigens Hofje niet deze wolkenrij gaat kopen voor 199 TG ...Dat vind ik geen 199 TG waard ...:oops:

5. fairie

Bonenstaakrijen koop ik ook niet. Misschien dat ik dit 1 keer heb gedaan, dat weet ik niet meer zeker. Het ging mij er om dat ik er niets over had gelezen/gezien en dus daarover meer wou weten. Ik speel ook gewoon via de browser en niet via client. Ik heb wel een oude computer maar vanwege er nog goed gebruik van te kunnen maken moest ik een paar jaar terug (dus nog voor client kwam) een extra onderdeel in de computer zetten om o.a. dit spel goed te kunnen blijven spelen. Tot op heden gaat dit goed.

6. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

ik speel in de client en ik kon die informatie ook zien, dus daar ligt het niet aan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.