Wolkenrij seizoen 1

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door Boer-Boy, 18 Mei 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Boer-Boy

Boer-Boy Forumleerling

Weet iemand of ik wat heb aan deze wolkenrij, deze is helemaal leeg. Ik heb de sieritems nog niet, komen die ooit een keer in het spel om te kopen/winnen?

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

De sieritems kan je alleen hebben als je iedere keer heb meegedaan met de seizoensevents. Dat is de enige manier waarop je ze had kunnen krijgen.

3. jo1808

jo1808 Forumleerling

hallo zijn er nog meer die het trijntje gevuld hebben en de beloning niet gekregen hebben ik helaas niet

4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Je kunt het beste een eigen topic aanmaken in plaats van in te breken in iemands anders topic. Zeker als dat topic er helemaal niets mee te maken heeft. Of je stelt je vraag in een draadje die gaat over de mysterieuze stekjes en stallen zoals die uit de trein komen.
    Zie link hieronder.
    https://board-nl.farmerama.com/thre...-stekjes-én-doc-marigolds-handel.16293/page-2

5. jo1808

jo1808 Forumleerling

oke dank wist ik niet doe dit nooit doet mijn dochter altijd maar die is er niet meer sory

Borkie vindt dit leuk.
  6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Jo, blijf vooral vragen stellen hier op het forum. En als je dat een keertje op het verkeerde plekje doet, helpt iedereen je om op de juiste plek opnieuw je vraag te stellen. Geen probleem hoor, geen sorry nodig.
    In dit geval zou je op "algemene vragen" kunnen klikken (in de linkerkolom als je op het forum komt).
    En vervolgens klik je rechtsboven op "Plaats nieuw topic".

7. jo1808

jo1808 Forumleerling

dank je wel

farmermikkie vindt dit leuk.