wolkenrij problemen

Discussie in 'Help archief' gestart door polkey, 24 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Ik heb nog ruim 582 uur de knechten maar de knecht in de wolkenrij is inactief. Hoe kan dit nou? Ik koop altijd de abonnementen en ik dacht dat de knecht voor de wolkenrij er gewoon standaard inzit net als de bouwer.

2. sanneman1969

Wel zonde van mijn coupons, ik ben er gewoon bloedzuinig op

3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

probeer het de volgende keer is met opnieuw in te loggen zo doe ik het, en niet met coupons

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

die zit er ook standaard bij

5. sanneman1969

Inmiddels uit en ingelogd en de knechten zijn weer terug. Mag slotje op :)

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Niet boos worden over dubbelposten, die zijn ontstaan omdat ik losse topics heb samengevoegd naar dit ene onderwerp en dan zitten ook antwoorden opeens bijeen.
    Ik laat het zo want samenvoegen maakt het niet duidelijker.

Toch laten we openen van steeds nieuwe draadjes over hetzelfde onderwerp niet toe.
    En verwijderen van zulke dubbeltopics is ook weer zo wat.

7. polkey

polkey Oudgediende

Dank alvast voor het werk aan de bug van de wolkenrij.
    Maar iets gaat nog niet helemaal goed.
    Als ik kijk staat er geen rode 1, 2, 3 of meer welke geoogst kunnen worden.
    Pas als ik er met scrollen ergens eentje vind die klaar is en oogst dan springt er een rood nummer met bijvoorbeeld 1 die ook klaar is.
    Werk nog steeds de rijen door, voordeel is dat ik niet meer hoef te refreshen.

8. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Hmmmm..
    Dat zou ook verholpen moeten zijn.
    Dank voor de melding, ik zal er dit weekend eens op letten. Eerder dan maandag wordt er zeker niks aan gedaan dus ik kan wel even de verschillende omstandigheden nalopen.
    En dan doorgeven wat er nog niet goed verloopt.

Bedankt voor je melding.

9. polkey

polkey Oudgediende

De bug van de weergave wordt nog aan gewerkt denk ik, maar de volgende zie ik sinds het weekend.
    Als ik naar de wolkenrij ga, ( 1e wat ik doe op de farm ) dan staan er in de wolkenrijen welke ik niet heb vrijgekocht de volgende gekleurde afbeeldingen. Kan verschillen, soms is het een andere afbeelding en na een aantal keren door de wolkenrijen heen te gaan zijn ze weer weg. Het zit daar duidelijk nog niet helemaal goed.

[​IMG][​IMG]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.