wolkenrij problemen

Discussie in 'Help archief' gestart door polkey, 24 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkey

polkey Oudgediende

• Dubbelposten om aandacht te trekken heeft geen zin. Dubbelposten is gewoon niet toegestaan. Zodra een mod tijd heeft en een antwoord, krijg je dat. Geduld.
    De stallen en andere zaken lopen gewoon op tijd, maar kom ik bij de wolkenrijen dan is er zichtbaar niets klaar.
    Tot ik refresh en staan er 6 om geoogst te worden, 2 oogst ik niet en 4 zouden er tussen 18.40 en 19.50 klaar zijn.
    Het bevriest of gaat niet mee met de automatische klok zoals stallen/bomen, dat is aan BP.
    In Firefox/Chrome.

Edit: afbeeding toegevoegd, 2e afbeelding is waar het niet verder gaat tot ik F5 doe
    en dit lijkt op wat de molen ook vaak doet, ineens blijven hangen op 0.00 terwijl er nog andere in de rij staan.
    [​IMG][​IMG]

Heb in bovenstaande probleem afbeelding toegevoegd.
    Schrijf er nu even onder anders zakt het als gelezen weg en komt het nimmer bij BP.
    Misschien dat een moderator er op kan reageren want dit is toch een fout of bug.

Laatst bewerkt door moderator: 25 September 2015
  2. Renske45

Renske45 Junior expert

Heb ik eindelijk de disco-roos als laatste van de bloemen gescoord, is mijn bloemenrij verdwenen. Hoe kan dit?

3. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Misschien moet je even klikken op 'alle rijen'. Wanneer je geklikt hebt op bv. 'dierenbonus' dan zie je alleen die wolkenrijen. Ik zeg maar wat ik denk wat er aan de hand is.

4. teunis19382011

teunis19382011 Forumbeginner

Als ik in de coöperatie strip-verzameling knechten win, of zoals vanmorgen knechten krijg bij bommel dan kan ik daarmee niet de bonenstaak aanzetten.

5. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Hallo,

Zit er een Bug in?

Als ik bij de wolken kom en op de oogstmachine klik krijg ik te zien dat er 45 rijen klaar zijn.
    Ga ik van veld veranderen en kom ik weer terug staan er 0 rijen klaar voor de oogst. Ze zijn wel klaar.
    Ik moet dan me farm Refreche om weer de juiste weergaven te krijgen.

Hoe kan dit?

6. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Ik denk dat ze daarin niet zijn verwerkt.
    Ik heb net een coupon geactiveerd die ik al had, daar is de wolkenknecht wel bijgeboekt.

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik hoopte dat dit met de vernieuwing over zou zijn. Dit is bij mij ook ongeveer standaard het geval.
    Ik was dus ook heel blij dat er een tijdsaanduiding kwam, en wanneer er een tijd van 0 of een getal met 6 cijfers staat, weet ik dat ik kan refreshen om de staken te oogsten. Het zou prettig zijn wanneer de wolkenrijen ook geoogst kunnen worden zonder refreshen.

8. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hoi hoi, de winterse wolkenrij 2014 blijft bij mij uit, ik heb hem al lang maar hij doet het niet.
    Als ik er nu op klik kom ik in de winkel ?..:wuerg:( in de wolkenrij heet hij fijne feestdagen) nr 27

Laatste bewerkt: 25 September 2015
  9. Renske45

Renske45 Junior expert

Dank je voor de suggestie Simmeke, maar ook dat heb ik geprobeerd. Tien keer alle wolkenrijen bij langs van boven naar beneden en omgekeerd, maar de bloemen zijn ondergedoken.

10. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Probleem is bekend en reeds in behandeling bij de programmeurs.

11. Boerin1963

Boerin1963 Forumleerling

Ik heb gelezen dat je ook de bonenstaak kon oogsten met de knechten die je had gewonnen had in de coöperatie. Nog niet aangepast misschien?

12. -Coco1968-

Heb je wel alle knechten gewonnen? In de coöperatie kun je ook de afzonderlijke knechten winnen, dan krijg je de wolkenknecht er niet als extraatje bij. Er is wel aangekondigd dat de beloning coöperatiequests alle knechten uitgebreid zou worden met de nieuwe knecht, dus als je deze niet hebt gehad, kun je ook support aanschrijven of je een handmatige bijboeking mag.

13. ans_reijers

ans_reijers Forumleerling

De wolkenknecht werkt pas als je afgelopen keer de maandknechten gekocht hebt, zie het antwoord van Ron Schoofs in mijn topic: wolkenrij op inactief.

14. -Coco1968-

Ja, maar dat gaat over de lopende knechten. In dat topic geef je ook als reactie dat je alle knechtencoupons geactiveerd hebt, en helaas wordt daar de wolkenknecht dus niet meer bij gedaan.
    Maar kerkdijk geeft aan een coupon geactiveerd te hebben na introductie van de wolkenknecht, en die werkt wel.
    Volgens mij is het wel de bedoeling dat de wolkenknecht ook bij het pakket van Bommel komt, maar die werkt dus nog niet, en staat ook niet in de OA vermeld, dus misschien is die gewoon vergeten.
    De direct ingaande "alle knechten" staan wel in de OA genoemd en zouden bij starten na introductie wolkenknecht ook moeten werken. Wanneer Boerin gisteren die knechten al gekregen heeft, klopt het wel weer dat ze niet zijn bijgeboekt.

Persoonlijk vind ik het jammer om meerdere knechtencoupons tegelijk te activeren, wanneer je begint met een 12-uurs kun je daarna nog een 3 uurs activeren en is je dag vermoedelijk weer voorbij. Met 3x per dag een 3 uurs coupon kun je vermoedelijk ook ongeveer een dag spelen. Maar gedane zaken nemen geen keer. Extra vervelend dat je daardoor nu ook nog de nieuwe knecht misloopt.

Boerin1963 vindt dit leuk.
  15. polkey

polkey Oudgediende

16. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

djw voor deze melding.
    Doorgegeven aan de programmeurs.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  17. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Vandaag uit kofferquest van de coop. 12 uur alle knechten, helaas is de wolkenrij knecht niet geactiveerd.
    Beetje jammer hoor, is dit een bug of geven niet te behalen uit de coop. alle 'alle knechten' ook de wolkenrij knecht?

18. -Coco1968-

Volgens de OA is het de bedoeling dat daar de laatste knecht ook bijkomt, maar er staat niet bij dat die vanaf het begin aangepast zal zijn.
    "Alle questbeloningen "alle knechten" welke direct starten worden uitgebreid met de wolkenrijknecht.

Eerst echter het onderhoud om de knecht in het spel te brengen."
    Het is prettig als aangegeven wordt wanneer deze aangepast zijn, sommige zullen daar liever op wachten.

19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier ook geen wolkenrijknecht uit de knaaghout quest, dat is dus blijkbaar niet aangepast.

20. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

En deze afbeelding klopt dus niet, want er kan niet met de maaidorser geoogst worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.