Wolkenrij op inactief

Discussie in 'Help archief' gestart door ans_reijers, 24 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ans_reijers

ans_reijers Forumleerling

Als ik de wolkenrij met de knechten wil oogsten krijg ik te zien dat de knechten inactief zijn. Ik heb altijd de maandknechten en die zijn nu ook actief maar bij de wolkenrij niet. Heb al van alles geprobeerd: cleaner etc., F5, opnieuw ingelogd maar niets helpt. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
    username: ans_reijers
    ID.nr: 16495261

2. deerman54

deerman54 Forum freak

staat er een maaidorser bovenaan links in de staak, zo ja daarop klikken om te oogsten.

3. ans_reijers

staat er een maaidorser bovenaan links in de staak, zo ja daarop klikken om te oogsten.

Er staat een maaidorser en als ik daarop klik komt er een scherm en daar staat toch echt in dat het inactief is.

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Koop je een maandabo en zo ja wanneer was je laatste maal?
    Je kan dit eenvoudig zien, als je de laatste mogelijkheid een maandabonnement hebt gekocht dan gaat je bouwkundige nog minstens 160 uur mee.
    Is die korter, dan heb je deze maand geen abo gekocht en dus ook geen recht op de gratis aanvulling.

Maar misschien koop je de knechten allemaal los iedere maand met TG?
    Dan krijg je het aantal uren dat de bouwknecht nog duurt mits dat meer dan 48 uur is.

In alle andere gevallen krijg je geen wolkenknecht geboekt en moet je deze ofwel kopen ofwel met een knechtencoupon activeren.

Is dit allemaal bij jou niet van toepassing, stuur dan een ticket naar support waar men je knechtengeschiedenis zo kan nakijken.

5. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

De knechtencoupons activeren de wolkenknecht niet!!

Groetjes

6. ans_reijers

Bedankt voor het antwoord, ik weet nu waar ik aan toe ben. Heb de vorige keer geen abo gekocht maar alle coupons opgemaakt, waren er nog zoveel. De eerst volgende keer dat er weer een knechtenaanbieding is zal ik deze weer aanschaffen en dan komt het wel goed.

7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.