Wolkenrij Oogstfeest 2014

Discussie in 'Help archief' gestart door Boerinneke100, 18 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

Deze wolkenrij staat bij mij al zooooooolang open. Wanneer worden die kastanjes eens een x aangeboden. De bloemen staan nu toch ook te koop!! voor farmmunten!!

Ik hoor/zie/lees het wel. Nog veel spelplezier ;)

2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

De bloemen komen uit het rad en kan je nergens anders aankomen ook niet met ruilen. Dus opeens te koop voor farmmunten is een verrassing.

De kastanjes zijn van een wolkenrij en kan je ruilen/vragen in vaste ruildraadje en/of op het forum.

Veel succes met je kastanjes.

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Na de kastanjewolk zijn er nog 2 wolkenrijen in het spel gekomen met dezelfde werking. Vraag me af of BP deze sieritems te koop zal zetten, je moest toen hele hoge fokdieren inleveren en dat was toen een stuk moeilijker dan nu. De kastanjeboer word af en toe wel aangeboden in het ruilscherm maar dan vragen ze daar vaak meerdere howie donuts of bijzondere sieritems voor. Je zou dus ook op zoek kunnen gaan naar Howie Donuts (deze worden wel af en toe door BP aangeboden) en dan deze er voor aanbieden in het ruilscherm. Of je moet mazzel hebben dat een bevriende speler stopt en je hem geeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.