wolkenrij kerstman1

Discussie in 'Help archief' gestart door inox1952, 3 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inox1952

inox1952 Junior expert

Heb de wolkenrij en de 3 items vrijgespeeld maar kan ze niet plaatsen op de wolk?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Vanaf het forum kan niemand met je meekijken. Daarvoor zal je een ticket naar support moeten sturen

3. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

Hallo. Het is een beetje jammer dat je niet aangeeft welke wolkenrij en welke items je hebt vrijgespeeld. Bedenk het volgende
    wolkenrij 1 2 slimmerds met hamstersmaak gevechtsgebak
    wolkenrij 2 snel sneeuwbalvuur kampvuurvrienden 1 eigen sieritem
    wolkenrij 3 3 eigen sieritems

En het is niet zo dat je een wolkenrij en de daarbijbehorende sieritems op hetzelfde veld vrijspeelt.
    Alleen als je alle alle opdrachten en alle velden hebt leeg gespeeld ben je zeker van de wolkenrijen en de sieritems.

4. inox1952

inox1952 Junior expert

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Jawel ,wolkenrij 1 en de 3 items heb ik vrijgespeeld items zitten in mijn inventaris maar kan ze niet op de wolk plaatsen,2 en 3 heb ik

Oeps is opgelost had iets vergeten :)

Laatst bewerkt door moderator: 4 Januari 2022
    janniekwak, -matthias1952- en vinc051 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.