Wolkenrij en het ruilevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door jennyfarmer, 23 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Zou het niet prettig zijn als je tijdens het ruilevent items van een wolkenrij kan halen. Ik kom vaak iets tegen wat ik heel graag zou willen ruilen tegen een item dat op de wolkenrij staat. Die wolkenrij vind ik niet zo interessant, dus dat item zou ik wel willen ruilen.

2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Je brak in op een draadje met een nieuw idee dat is eigenlijk niet de bedoeling. Daarom heb ik je een eigen draadje gegeven jennyFarmer.

3. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Sorry!!:oops:

4. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Als ik weet dat er een ruil event komt dan raus ik mijn staak en velden leeg net voor aanvang van event.
    Ik haal alleen de wolkenrijen leeg die niet gevuld zijn met 'verplichte' items. En laat wat ik echt graag wil houden staan( bijzondere bomen of zo)

velden gebruik ik dan om een paar dagen gewassen aan te vullen.
    Alles staat dan in de schuur en heb je bij de hand.

5. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

meschien een idee als er een ruil evement komt om de staak niet te oogsten dan kun je overal bij wat er op staat.

Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.