Wolkenrij dispencer.

Discussie in 'Help archief' gestart door jannynijenbrinks, 21 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannynijenbrinks

jannynijenbrinks Doorzetter

Ik heb de dispencers voor de wolkenrij compleet. De wolkenrij gekocht en twee dispencers gekocht.
    Het lukt me niet om de dispencers op de wolkenrij te zetten.
    wat doe ik fout?
    Groetjes Janny.

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vanaf hier is het natuurlijk lastig om te kijken wat er fout gaat. Het kan zijn dat je niet de juiste dispensers hebt gekocht, of dat je in plaats van de hele wolkenrij (60 TG) toch een item hebt gekocht (35 TG).
    Er zijn twee wolkenrijen met dispensers, dus goed om te kijken welke je gekocht hebt en of de dispensers daar wel op passen.

Als je wil dat iemand met je meekijkt, dan kun je het beste een berichtje sturen naar support.

3. jannynijenbrinks

jannynijenbrinks Doorzetter

De dispencers heb ik in het spel gehaald en ook de goede wolkenrij. Mijn zusje heeft het met mijn hulp op dezelfde manier gedaan en bij haar is het prima gelukt.
    o_Ok heb ik de wolkenrij wetenschap gekocht en dat ging goed.

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vanaf het forum kunnen we niet op je boerderij kijken. Dus vandaar de algemene opties die we hier aandragen.
    Via mijn handtekening kun je een ticket naar support sturen, waar ze verder kunnen kijken voor je.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.