Wolkenrij 'De Grote Jacht VIII

Discussie in 'Overig archief' gestart door Dorette58, 30 Maart 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    In de FAQ stond het volgende vermeld:
    "Elke 44 uur

    1.000 EP*eigen level
    Gedurende 30 minuten 200% EP/TEP bonus bij het oogsten van alle velden of bij het fokken
    1 Kist vol vurige paden I"

    Toen ik op de wolkenrij klikte toen ik 'm bijna binnen had op 29 maart, zag ik er geen "1.000 EP*eigen level" bij staan.
    Niet lang nadat ik hiervan melding had gemaakt in de praatgroep - De Grote Jacht, zijn deze woorden "1.000 EP*eigen level" verwijderd uit de FAQ.

    Een deel van de beloning weghalen, valt niet in de categorie typ- en telfouten.
    En ook niet in de categorie "controleren op bijgewerkte info (in het bijzonder de vertaling en eventuele aantallen)" waarmee in de FAQ een voorbehoud wordt gemaakt.

    Een voorgespiegelde beloning uit de FAQ verwijderen nadat er een opmerking over is gemaakt bijna een week na het live gaan van het event, valt niet goed te praten.
    BP hoort de zaakjes goed geregeld te hebben.

    Ik vind eigenlijk dat de "1.000 EP*eigen level" alsnog aan de wolkenrijk dient te worden toegevoegd. Op z'n minst is een compensatie op z'n plaats. Omdat niet alleen ik, maar iedereen die als doel had de wolkenrij te halen, iets voorgespiegeld heeft gekregen, dat vervolgens niet geleverd is.
    En in dat doel (wellicht) geïnvesteerd heeft.
     
    Laatste bewerkt: 30 Maart 2022
    -matthias1952- en hendrika73 vinden dit leuk.
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik sluit met hierbij aan. Vul de rij mis de EP bonus kijk weer op de FAQ staat nog steeds EP bonus. Kan ook nergens een melding vinden dat het aangepast is. Ik heb de wolk 29 maart gevuld.
    Met de vorige wolk (De weg naar de goudenplaat) konden ze de tijd ook nog aanpassen dus moet het nu ook niet moeilijk zijn om deze bonus alsnog toe te voegen.
     
    -matthias1952- en Dorette58 vinden dit leuk.
  3. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Er kunnen altijd wijzigingen zijn op het laatste moment die worden doorgevoerd door de makers van het spel. Daar krijgen we soms wel, soms geen duidelijk bericht over. Wat in het spel staat is altijd leidend.
     
    Dorette58, -doppie- en venus261256 vinden dit leuk.
  4. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik begrijp ook wel dat jij er niks aan kunt doen Catje.
    Ik vind het niet netjes van de makers van het spel om gaandeweg het spel de spelregels te veranderen.
    En daar laat ik het bij (Het klopt niet en daar vind ik wel wat van, maar wil het vriendelijk houden).

    En goed, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
     
    Laatste bewerkt: 31 Maart 2022
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.