Wolkenrij bommel items

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sintra98, 6 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Zou er misschien een wolken rij ontwikkeld kunnen worden voor de Bommel items?
    Ik heb er veel en kan ze lang niet allemaal plaatsen

Farmer121965, -matthias1952- en Butsmuts vinden dit leuk.
  2. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

top idee!!

en er mogen dan best 5 of 6 items gevraagd worden.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ja, mag van mij ook

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Sluit me er bij aan, siertuin en Schateiland is al behoorlijk vol.

HappyChiefCook1 en Sintra98 vinden dit leuk.
  5. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Dat is een mooie oplossing, bij mij staat de schuur ook helemaal vol

HappyChiefCook1 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb liever dat ze een paar blanco wolkenrijen toevoegen. De Bommelitems geven best veel.
    En daarnaast is het heel vervelend voor spelers die een maand geen 21x hebben ingelogd. Wanneer op een wolkenrij specifieke items moeten, kan er geen 1 ontbreken. Je kunt dus niet 5 of 6 willekeurige bommelitems op een wolkenrij zetten.
    De sieritems zijn verder niet te verkrijgen en niet dubbel, dus dit levert weer een heleboel spelers een grijze rij op.

Butsmuts en Leo.netten vinden dit leuk.
  7. Leo.netten

Leo.netten Teller

Een paar rijen ? Ik heb nog 1112 sier items over. :music::p

8. -Coco1968-

Tja, misschien op de wolkenrijen eens kijken welke sieritems je niet bijzonder vind, dan kun je die verkopen met het ruilevent. En dan sieritems die je niet wilt missen en toch niet zoveel geven op de wolkenrijen.
    Ik heb de indruk dat je niet echt heel erg gehecht bent aan de sieritems en met ruilevents gewoon voor veel ep gevende sieritems bent gegaan. Weggeven kost vermoedelijk veel te veel ruillicenties, dus is het verkopen van de dubbele dan eigenlijk het enige zinnige wat je ermee kunt.

HappyChiefCook1 vindt dit leuk.
  9. Sintra98

De ontwikkelaars kunnen misschien wel wolken rijen ontwikkelen dat,
    naarmate de items die er op staan, meer punten hebben,
    er een waarde aan wordt toegekend dat,
    hoe hoger het item, des te meer EP / TEP en of BD er aan wordt toegekend.

10. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Een wolkenrij waar upgrade's op kunnen zou ook een goede aanvulling zijn. Heb veel upgrade items in de schuur gezet omdat ze weinig (T)EP opleveren.
    Heb nog wel rijen in de wolk die ik kan kopen maar de opbrengst is niet interessant om daar TG voor uit te geven.

Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. Sintra98

Ze zijn helaas ook niet te verkopen aan BP en ruilen lukt ook niet altijd want dan zegt de computer terug dat ik niet genoeg goederen heb, terwijl dat wel zo is.
    Mijn idee daarover om de upgrades met een script te ontkoppelen, net zoals bij de bomen en stallen :(

hendrika73 vindt dit leuk.
  12. theav71

theav71 Levende forumlegende

In het begin waren de bommel items leuk om op de siertuin te zetten omdat ze veel ep/tep gaven. De laatste tijd is dit niet meer zo :( dus komen ze in de schuur terecht. Degene die wel op de siertuin staan wil ik dan ook liever laten staan of een wolkenrij er van moet heel veel op gaan leveren.

En coco sieritems verkopen aan BP kost je ook licenties, misschien kan BP er ook eens een trein voor laten rijden. Hier ook genoeg sieritems in de schuur. Heb ze alleen niet geteld zoals Leo.

Sintra98 vindt dit leuk.
  13. Sintra98

Een trein voor de sier items is ook leuk maar wat krijg je er voor teug? Nieuwe sieritems?
    Dan schiet het niet op

14. -Coco1968-

Ik heb nog heel wat handelslicenties.

popje4 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Veel te veel sieritems, mijn kot staat er mee vol. Op de dressoir, op de vensterbank, op de schoorsteen…en ze staan er maar stof te verzamelen. Misschien eens een event zonder postuurkes maar een ‘je kan er alle kanten mee uit’ wolkenrij.
    Of pakhuizen voor de items die alleen in de siertuinen kunnen en die dan de gemiddelde waarde aan TEP of EP geven.

Reggaefeeks, popje4, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

Dat laatste vind ik wel een heel leuk idee. En dan niet de gemiddelde waarde, maar de opgetelde waarde. Dat is met de andere pakhuizen ook zo. Gewoon met sterretjes en GB vrij te spelen. Past helemaal in de lijn en wordt niemand mee benadeeld.

-doppie-, popje4, simmeke54 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.