wolkenpaleis

Discussie in 'Help archief' gestart door anneke071997, 16 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneke071997

anneke071997 Forumbewoner

Ik zat net de huisdierenfaq eens door te kijken en ik zag een wolkenpaleis staan.
    Nu zou ik graag willen weten hoe en wat, en of deze nog eens te verkrijgen t z t? ;)

Borkie vindt dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Da's volgens mij waar de Pinkie Pie-Pie uit komt... niet verkrijgbaar momenteel, maar je weet het nooit met deze gekke farm. De reuzenstallen (uit die geweldige trein...) zouden ook niet meer komen, maar er is nu wel een nieuwe quest voor hogere levels waar ze in te verdienen zijn...:p

3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

wolkenpaleis kon je niet kopen maar winnen in een event

4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Klopt hier komt een Pinkie uit. Zat in een event, daar kon je ook het recept (bakker) verdienen voor Pinkie Pie Pie.

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Denk dat de kans er op dat ze het in deze vorm met de little pony opnieuw aan zullen bieden heel erg klein is. Ze hadden toen der tijd een overeenkomst met Hasbro om de little pony`s te mogen gebruiken en dus ook items er van te verkopen en dat is op een gegeven moment afgelopen. Daarom mogen de little pony items jammer genoeg ook niet geruild worden.

-Coco1968- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.