wolk van event werkt niet

Discussie in 'Help archief' gestart door kiaratailo, 24 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiaratailo

kiaratailo Forumbeginner

Goedemiddag ;)
    Het lopende event twee dagen klaar, de wolkenrij staat al voor de 2x aan en heeft nog een aantal uren te gaan
    Alleen kom ik er nu tijdens gebruik van de fokstallen achter dat de tijden niet kloppen en zie ik geen actief ' 20% fokstallen ' wel oogst plus 1 en molenabo.
    Voor verkorte tijd van de fok is het niet zo belangrijk, wel het mislopen van ep/bd
    Moet hiervoor een ticket naar support die natuurlijk ook kerst vieren of los ik het op een andere manier op ?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als wij dit soort dingen na moeten kijken moet het echt via Kerst. Het kan inderdaad zijn dat een antwoord er wat langer over duurt dan gebruikelijk maar er wordt heus wel af en toe gekeken als we een momentje tijd hebben :)

3. kiaratailo

kiaratailo Forumbeginner

Ticket is verzonden, vriendelijk bedankt alvast :)

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je geeft aan "nog een aantal uren te gaan". Bij mij werkt de staak wel goed. Je kunt 12 uur sneller fokken, en om de 24 uur de bonenstaak activeren. Dus in de 2e 12 uur zie je de kerstman niet meer tussen je bonussen.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Aangezien topic starter een ticket naar support heeft gestuurd zal het verder ook via die weg afgehandeld worden.

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.