wolk haasje

Discussie in 'Help archief' gestart door yvon61, 22 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

yvon61 Forum-analist

Bij mijn wolken staat een haasje en daarbij staat: snellere productie bij je cadeau items, bonus 5%. Heeft iemand enig idee wat dat inhoud? Ik kan me er namelijk niets bij voorstellen.

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

je sieritems zijn dan zodra je ze geoogst heb 5 procent sneller
    voorbeeld je toverboom wordt dan iets van 22 uur en aantal minuten i.p.v. 24 uur
    rendierhuisje wat je 1 ster per week geeft wordt dan ca 8 uur sneller....

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En tot mijn verrassing de huisdieren ook. Dus de kraai van 12 uur doet er ruim een half uur korter over en de sieritems van 12 uur ook. De rij geeft net iets meer speling om 2x per dag te kunnen oogsten.

4. yvon61

yvon61 Forum-analist

Heb direct even gekeken en het klopt, ik kan de kraaien nu inderdaad eerder aanklikken en dus 2x per dag gebruiken, dat lukte eerst niet. Ga dat haasje dus goed in de gaten houden, tnx.
    Even gekeken, staat in rij 20 en is elke 24 uur te oogsten. Scheelt toch weer aardig wat ep.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.